Gå til innhold

Gamle PC deler i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei, skal en tur til trondheim snart, og i den sammenhengen tenkte jeg å besøke blant annet byens resirkulerings-anlegg, osv. på jakt etter PC-deler osv.

(utrolig hvor mye kjekt en finner på slike plasser)

Tenke bare jeg skulle spørre om noen visste om noe butikker eller noe sånt som dere vet kaster PC-deler som kunne fortsatt være brukbart. Adresse og hvor containeren(e) står hadde vært fint da jeg ikke er kjent i Trondheim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avfallstasjonen på heggstadmoen (ved Heimdal) er vel en av gullgruvene. Ring og spør først og velg et tidspunkt som ikke er alt for travelt. Da får du lov.

Ellers så har jeg hørt rykter om en container bak City Syd, men etter å ha jobbet der så vet jeg at den er innendørs og ikke tilgjengelig for folk flest.

De har også en Container nede på sluppen, tror det er "Bonus" eller "Ekjøp" som holder til der. Like ved biltilsynet. Jeg dumpet en helt grei og fungerende TV der for en stund siden.

Ellers så har jeg en fast plass på NTNU som jeg henter godsakene, men det er bare tilgjengelig for ansatte.

PS. Det er egentlig lite å tjene på slikt, så det er kun noen vits om du har dette som hobby og ikke planlegger å bli rik på det. Mye av utstyret må likevel repareres eller reinnstalleres og da går det fort noen timer som du ellers kunne brukt i en betalt jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...