Gå til innhold

Feil shortcuts ?

Anbefalte innlegg

Hei. vet ikke om dette er kommet på rett plass på forumet, men prøver meg for det.

Har ett problem med den ene PCen min. alle shortcuts på desktopen til harddisker er ødelagt. hver gang jeg trykker på e: kommer det opp uninstall ffdshow, trykker jeg på d: , f: , h: og my computer kommer my documents mappa opp. de eneste som virker er C: og g: For å komme inn på de andre diskene må jeg høyreklikke å ta explore for å få det til..

en annen feil er at "my network places" bruker ca ett halvt minutt fra jeg trykker på den til den kommer opp

Ved virussjekk fant jeg ett virus i c:\windows\system32\drivers\etc\hosts fila. tenkte at det kanskje var feilen. fiksa fila. sletta alle shortcuts å lagde nye. fremdeles samme feilen!!!!!! hva kan dette være??

Andre opplysninger: jeg bruker WinXP eng. på en XP1800 AMD 512mB ram og Gforce 2 64mB, hvis det kan hjelpe på.

Takker på forhånd for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så det er ingen fornuftige svar om hva slags registry eller fil det er som forårsaker dette??? det der med format C: er for meg en aldeles for "enkel" løsning, da jeg sikkert kommer til å mangle programmer i en måned å to etterpå...

Seff. er dette eneste løsning må det jo gjøres, men jeg vil gjerne fine ut av hva dette er heller.

Jeg er rett å slett kommet over den tiden da format C: skulle gjøres en gang i måneden. prøver heller å finne ut hva det er som forårsaker feilen. noe som gjør at f.eks. samlingen av codecer på denne PCen er fantastisk.. Den spiller av "alt" av filmfiler..

Endret av Hyper Ado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...