mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Fikk min nye Samsung x450 i posten i går, men da jeg satte inn SIM-kortet med alle kontaktene på fant jeg ingen knapp hvor det sto "kopiere alle fra SIM" e.l. Er det virkelig sant at jeg må kopiere en og en kontakt?? Dette er jo helt elendig isåfall! Hvordan er det på andre Samsunger? Lenke til kommentar
quackyo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvorfor skal du egentlig ha dem over fra SIM til telefon? Er jo genialt å ha ting i "backup" på SIMkortet. Går telefonen til helvete har du fremdeles alle kontaktene på SIMkortet. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Fordi jeg ikke skal bruke det sim-kortet, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Siden du spurte hvordan det var på andre samsunger kan jeg si at på min E700 finner jeg valgene "Kopier alle til telefonen", "Send alle via infrarød" og "Slett alle". Så let etter kopiere alle til telefonen Endret 9. juli 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har lett..Men jeg fant ingenting..men jeg er generelt elendig til å lete da så Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det kan jo hende de har droppa denne funksjonen på X450 da, det synes jeg var dårlig.. E700 mangler forresten å kopiere fra telefon til simkort, dårlig det og.. Lenke til kommentar
quackyo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 X450 er jo en egentlig en gammel telefon da, gode gamle T100 bare uten display foran. Typisk en billig-telefon med flipp-lokk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå