Gå til innhold

Datautstyr fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe midiman/m-audio audiosport quattro. Sjekker ut den tyske sjappa nå. Er det noen som vet hvor jeg kan få dette kortet/boksen rimelig?

(P.S de hadde det ikke i den tyske sjappa)

[ Denne Melding var redigert av: Hobbes på 2002-04-21 20:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 20:10, Hobbes skrev:

Skal kjøpe midiman/m-audio audiosport quattro. Sjekker ut den tyske sjappa nå. Er det noen som vet hvor jeg kan få dette kortet/boksen rimelig?

(P.S de hadde det ikke i den tyske sjappa)

musikk-serivice.de skaffer alt mulig! Det er kun et lite utvalg som står på hjemmesiden. Spes. alle midiman produkter kan de skaffe.

Du må SELV sørge for at 16% tysk mva blir trukket fra. De og alle andre butikker i EU er svært late og gjør ikke dette med mindre DU ber om det. (det er jo ikke deres ansvar å passe på om du er innenfor eller utenfor Eu og passe på at du sparer penger så jeg forstår jo dem).

musikk-service.de sender også produktene i UÅPNET eske som tydelig kommer rett fra fabrikk (ikke no demo varer eller lign.) Har handlet 4 ganger der for ca. 7000kr hver gang og har spart mellom 3 og 8 lapper hver gang.

Til sommeren skal jeg faktsik kjøre ned til butikken med noen band/pc kamerater for å handle :smile:

Lenke til kommentar

Det er jo helt vannvittig pris på DJ utstyr også da, jeg driver endel med mixing, og jeg har aldri i livet sett så bra priser.

feks:

Norge: Tecnichs 1210 Mk3 pris her 7999 ca pr stk

Pioneer Djm 600 pris her 12500.

Tyskland: Tecnichs 1210 Mk3 pris 2158 NOK

Pioneer Djm 600 pris 3889 NOK

Sykt bra priser...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...