JimRamse Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Har ikke fått Nvidia kortet enda, men siste scoren jeg fikk med ATi kortet før det tok kvelden var rett over 14400 i 3DMark2003. Håper på å komme like langt med Nvidia kortet jeg får. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 men har du link til topp scores på 3Dmark! sine Topp 15 lister Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Huff. Jeg kjøpte et GeForce 6800 Ultra kort fra netshop, som (jeg ba om det) tok av viften for meg, sånn at jeg bare skulle behøve å koble til vannkjølingsblokken når jeg fikk kortet. Jeg bestillte en GPU-180-L06 fra www.koolance.com , og i følge Koolance support støttet den 6800 Ultra kort. Jeg trur ikke den passer, siden skruene som fulgte med er for store for hullene på grafikkortet. Så jeg sitter med ett ubrukelig GeForce 6800 Ultra kort til jeg finner noen GPU vannblokker som støtter kortet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Du kan ikke bare bygge om festene da? På blokken, ikke kortet altså Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det er jo et par skruer som er for store, så kan vel ikke akkurat file de sånn at de passer? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det er jo et par skruer som er for store, så kan vel ikke akkurat file de sånn at de passer? Sette i mindre skruer med store skiver kanskje? Sveinl. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det er jo et par skruer som er for store, så kan vel ikke akkurat file de sånn at de passer? Du har vel mindre skruer? Det skulle gå greit det.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Men man skal legge en sånn ting over skruene sånn at blokken holder seg godt fast, så om skruene er mindre enn de skal være så får jo ikke den tingen godt nok tak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå