andm Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hei. Jeg ønsker å synkronisere min SE T630 med den stasjonære pc-en via bluetooth. Derfor ønsker jeg brukererfaringer og forslag til bluetooth-adaptere til pc. Noen som kan hjelpe meg? Endret 9. juli 2004 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er egentlig ett fett hva du kjøper. Finn en USB-bluetooth-sak på komplett til en billig penge, installer driverne, og vips.. du har bluetooth. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Finnes plenty slike tråder! Søk først så forumet ikke blir nedlesset av like tråder..Her er en av trådene iallefall. Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Takk for svar. Et annet spørsmål: Finnes det noen programmer som Oxygen Phone Manager til SE-telefoner? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jepp! For eksempel floAt's mobile agent! Husker dog ikke nettsida, men google er bra til sånt Edit: her har vi'n. Endret 9. juli 2004 av mack_ Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Skal prøve programmet. Det så ganske fleksibelt ut. Takk for linken! Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Må bare for si at floAt's er det mest geniale programmet jeg noengang har sett! Utrolig hvordan noen kan implettere så mange funksjoner i et gratis program, og i tillegg gi ut kildekoden for ytterligere utvikling av andre. Dette programmet anbefaler jeg på det varmeste til alle SE T610/T630 brukere! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Så enig, så enig floAt's mobile agent anbefales herved på det varmeste av mack_ og Ostekjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå