Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Magiker av en eller annen sort. Litt vanskeligere i begynnelsen, men som oftest en av de mest givende etterhvert som spillet går sin gang. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Magiker av en eller annen sort. Litt vanskeligere i begynnelsen, men som oftest en av de mest givende etterhvert som spillet går sin gang. Sant, så sant Paladin har jo litt magi de og, er vel litt mellomting mellom magiker og fighter... Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hmm... Må enten være en fighter eller en magiker. liker ikke mellomting. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jeg har liten tro på klasser, det er derfor jeg liker ting som Fallout og GURPS. men jeg liker druides, spesielt i diablo Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 av en eller annen grunn så bli jeg trekki til lovlydige og gode karakterer, så favorittene er cleric(/prest), paladin og monk. Cleric er hovedfavoritten, men hater og være "mash-unit"(medic). BG(1/2): Cleric NWN: Cleric(vandligvis multiclassa med monk eller palladin) Darkstone: Priest Diablo2: Necromancer Diablo2(LOD): Druid Dungeon Siege: Spillte ikke nok til å få en favoritt, men spillte fighter med litt magi(charen funka dårlig etterhvert) Sacred: Dark elf(på grunn av traps) Det fine med clericen er at den skalerer etter spilleren, passer like godt for nybegynnere som for avangserte spillere, og passer like godt for rollespillere som for powergamere. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Pleier å være greit å gjøre seg kjent med spillet gjennom en enforcer-klasse først. Type stor og dum med andre ord. Passer fint til yours truly også. Samme her. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sorceress er ynglingen min. Lenke til kommentar
MaximusMeridius Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg liker alle, men jeg må innrømme at jeg går gjennom uansett rpg spill som Barbarian først Endret 16. juli 2004 av MaximusMeridius Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Den klassen der du får fetest rystning og størst sverd!!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå