Passasjer Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva er din favoritt-klasse i rollespill? Jeg tenker mest på "vanlige" D&D klasser, men klasser fra spill som Sacred og Diablo 2 er selvfølgelig klasser det og! Lenke til kommentar
stout Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Generellt foretrekker jeg magikere. Går for necromancer der det er mulig. Når det gjelder nye spill, kommer det selvfølgelig litt an på hvordan de forskjellige klassene blir presentert. Jeg liker å ha prøvd alt, men orker ikke spille gjennom spill mer enn en gang (med unntak av rene Hack'n'Slash spill som D2). Baldur's Gate-serien var fin på det området, multiplayer lot deg herje mye Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker best Fighter jeg:).. Er så vansklig med sorcerer o.l. i starten. Går jo greit med paladin oxo.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Baldur's Gate serien er den jeg liker best Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Diablo (1/2/LoD) = sorceress Dungeon Siege: Utvikler en Combat Mage (charactern min nå heter faktisk sorceress ) Sacred = ??? - jeg hater dette spillet dritt spill! Så det tilsier at jeg liker best mages Endret 9. juli 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bruker stort sett vanlige melee fightere, men magikere er ok de også. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Liker ranger eller tyv best. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sacred - Wood Elf Diablo2: Amazon AO: Agent Stort sett Ranger / Bueskytter / langdistanse ... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Synes nå ikke Sacred var så dårlig... Personlig liker jeg mest sorcerer...man får igjen for det mot slutten, da man i de fleste spill har noen kembospells Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg pleier å starte som fighter, men magikere og tyver er gøye å "leke" seg med etterhvert. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Pleier å være greit å gjøre seg kjent med spillet gjennom en enforcer-klasse først. Type stor og dum med andre ord. Passer fint til yours truly også. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 er som oftest Paladin og slike karakterer. Skjeldent jeg prøver meg som magiker Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Liker meg best som magiker av no slag. Stortsett et helvete til å begynne med, men man ruler gata etterhvert Men i utgangspunktet liker jeg best RPG hvor man fritt utvikler chateren sin UTEN klasser... (Se FallOut, og gleder meg til å sette meg med Beyond Devinety som jeg kjøper til høsten, for ikk å føkke hele sommern min;)) Endret 9. juli 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Heh, det varierer. Hvis det er et typisk low-lvl-game (Tenker på D&D-spill) er Fighters best i mine øyne. Blir man opptil lvl 20 er Sorceror yndlingene mine og i Epic Levels.. Tja, enten Sorc med Epic Spells eller en Fighter. Paladin er også kjekk til tider i D2: Barbar, Sacred: har bare testet Vamp, og likte hun Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Fighter er morsomt, men blir ofte kjedelig. Paladin/Bard etc. blir ofte litt mer interessant. Sorcerer synes jeg blir litt vanskelig med D&D regelsett, men er topp i spill som Might and Magic. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dwarven Fighter eller Elven Mage. Husker høy-lvl Mage med Time Stop i Baldur's Gate II var sexy ^^ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg starter som vanlig et spill med en fighter. Når jeg føler jeg behersker spillet går jeg over til magikere. I Dibalo 2 likte jeg best Sorceress. I Morrowind (som jeg har spilt i et år) er jeg fortsatt fighter Lenke til kommentar
Magus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Pleier å gå for en god gammeldags fighter. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hehe... høres ganske normalt ut å starte som fighter og så gå over til mage senere. Har fulgt dette mønsteret i de fleste spill selv. Dersom noen husker det store tekst-baserte spillet Medievia, så startet jeg som warrior. Fant ut det var en dårlig start, startet på nytt og deretter kjørte igjennom som henholdsvis thief, cleric, mage og warrior til slutt (i Medievia er det muliti-classing). I Morrowind begynnte jeg som en all-rounder. Syntes det var kjedelig og har nå to characters som jeg spiller parallelt. En ren magiker, og en über-schvær Nord med axing-skills og alchemy på topp. Søren så flott det er med spill der en virkelig føler at en må spille igjennom en gang til bare med en annen "klasse". [Edit: Skrivefeil og.. 200 poster] Endret 9. juli 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Fikk ikke igjen for å være Sorceress på Dungeon Siege.. (runnet det nå nettop, vi brukte 15 timer på å runne det, vi er 3 pers, en fighter, en nature magician->arch mage og meg combat magician->grand sorcesess) Fant ut at det var genialt å ha en fighter med i gruppa men, han blokker vi skyter, og summoner Hår fått dilla på Dungeon Siege igjen skjønner dere Edit: Leif Endret 9. juli 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå