asad Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det som skjer er at programmet bare krasjer underveis. Jeg har reinstallert systemet flere ganger, prøvd de nyeste catalyst drivre, 4.6, omega og directx 9.0b og C. samme resultat. Hva kan forårsake dette? Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Prøv å sett ned smartgart fra 8x til 4x å sett ned feil søking et hakk! dette kan du stille under skjermkort menyen! Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 feil søking? Hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Troubleshoot tabben i radeon driveren . Mefistho mener å dra ned hw aksellerasjons slideren litt. ... Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 hmmm.....har prøvd å ta ned agp til 4, med samme resultat. Ser nå jeg ikke får kjørt Far Cry... skal prøve ta ned hw acceleration nå. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Nei...det funket visst ikke det heller?? Jeg skjønner ikke hva som er problemet...har noen opplevd noe liknende? Hva skjer på forumet for tiden?Jeg får jo ALDRI svar på det jeg lurer på lenger...begynner å bli ordentlig LEI. Alltid noe pes med pc`en.... Jeg har fått meg 512 mb til forresten, kan det være problemet? Endret 9. juli 2004 av asad Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 lite trolig at rammen din vil påvirke et programm som 3dmark! men du kan altis ta ut rammen å se om det blir bedre! Hadde samme problemet i går med da hjalp det å sette ned fra 8x til 4x. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Mere minne = mere strøm . Prøv uten den som foreslått. Hva slags PSU har du da . Kanskje den ekstra minne brikka tippet forbruket over grensen . ... Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 JEg har tatt den ut..med samme resultat. Jeg sitter på en 360W psu, burde holde til oppsettet mitt det der vel? ( sjekk profil ) Nå har jeg reinsstallert enda en gang, tør ikke teste 3D mark ennå... det hjalp som sagt ikke å kjøre på 4AGP, eller minske på hardware acceleration. Er det mulig at hovedkortet mitt er blitt ødelagt? Jeg sliter ikke med noe annet..bare 3D applikasjoner.... og skjermkortet funka som f*** før det. ??? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 360W bør jo rekke hvis det er bra psu . Er AGP gart driveren lagt inn og virker ordentlig da . Kjør en reinstallering av nvidia 4.24 chipsett driverene . Og avslutt med ny ati driver installering . (og ATI sier directx9 før grafikk driverene ) ... Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 360W bør jo rekke hvis det er bra psu .Er AGP gart driveren lagt inn og virker ordentlig da . Kjør en reinstallering av nvidia 4.24 chipsett driverene . Og avslutt med ny ati driver installering . (og ATI sier directx9 før grafikk driverene ) ... Funka nå! Innstallerte Direct X før alt annet. hehe. Takker så mye! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bra , fint at tipset hjalp. Jeg har sett før at avinstallering av catalyst tar bort litt mye , og at AGP gart driveren til chipsettet blir borte eller screwed up . Håper ATI snart kommer med upgrade mulighet av driverene slik at man slipper uninstall av forrige driver . .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå