Thorz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei m8s! Etter prøving av Sony KV-32FQ70E jeg skal returnere den til butikken og skal få en av de top Panasonic modeller. Disse 2 koster det samme. Jeg elsker den 36'' TVen, men 32'' (TX32PD30) har vunnet den EISA prisen som beste TVen i Europe (det var den TX36DP30 men TX32PD30 er lillebroren med samme funksjoner). Dette har den 32'' som 36'' modellen har ikke: - EISA award 2003/2004 - What Hi-Fi 5 Starts award. - ARAS anti-reflex - Dynamic Digital Motion (DDM - Digital Comb Filter (3D) - Acuity - Vertical Position Shift - One SCART Video input more in the back (4) Eneste ting som 36'' har og 32'' ikke: - Den er 4'' STØRRE:) Hva bør jeg gjøre? Skal disse funksjoner på 32'' TVen gir virkelig bedre bilde eller er de bare Panasonics salg triks? TX36PL35 visses ikke på 2003/2004 Panasonic katalogen, det ser ut at den er en ny model. Takk. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du må nesten velge. Enten stort og "dårlig" bilde, eller lite og godt. Helt klart at 32" har det beste bilde, men 36" er ganske mye større. Jeg ville helt klart gått for 32". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå