Gå til innhold

K700 - Problemer med tastene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste også om dette når mobilen var helt ny. Det var en på dette forumet som hadde samme problem. Han mente dog at det var en vanesak, at man ikke måtte presse tasten fremover, kun nedover.

En annen nevnte at mobilen knirker, og at dette løses ved å legge dopapir i bakdekselet.

Det høres ut som at K700i er av litt for dårlig byggekvalitet. En slik telefon vil ihvertfall ikke jeg ha.

Vi får vente å se om det ordner seg i neste firmware-versjon. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Ja, det er sant. Hvis du presser to-tasten fremover så setter den seg fast. Likevel er det ikke verre enn at du trykker på den for og få den ut. Og som en annen tydeligvis allerede har sagt, så er det bare en vanesak.

hvis en tast henger seg fast bare du trykker på den så burde det ikke akkurat kalles en vanesak.. er vel mer et irritasjonsmoment forårsaket av produksjonsfeil.

et uvanlig tasteoppsett osv går under vanesak :) ikke en produksjonsfeil.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men så lenge du kan venne deg til det ser ikke jeg på problemet som veldig stort.

Jeg vil også bare si at jeg ikke opplevde problemet før jeg leste artikkelen hos itavisen.

Endret av riktor_1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Selvfølgelig, men så lenge du kan venne deg til det ser ikke jeg på problemet som veldig stort.

Jeg vil også bare si at jeg ikke opplevde problemet før jeg leste artikkelen hos itavisen.

la du ikke merke til at tasten hang seg fast ? :ermm:

personlig så hadde jeg sendt telefonen inn med en eneste gang, dette er ikke noe som sony ericsson med intensjon har lagt til som "feature" på k700i, derfor er det ingen som helst grunn til at det skal bli noen form for vanesak.

Lenke til kommentar
la du ikke merke til at tasten hang seg fast ? :ermm:

Jeg trykker alltid rett ned når jeg skrive på telefonen. Dessuten skal du trykke ganske hardt for at den setter seg fast. Og så har det noe å gjøre med at jeg ikke gidder være uten mobiltelefon en stund uten at det er noe skikkelig alvorlig feil med den jeg har. Så jeg tar heller og venter og ser om det dukker opp noen flere feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ah, forstod det slik at bare man trykket den ned så hang den seg fast, isåfall så hadde det vært rart hvis du ikke hadde lagt merke til det, men ser det nå :) bare hvis man trykker den fremover

Lenke til kommentar

Hvis du trykker tasten ned og dytter den frem tror jeg du vil merke at den setter seg fast på de fleste K700. Jeg har ingen problemer med at den setter seg fast når jeg trykker på vanlig måte. Du må trykke den hardt ned så fremover før det skjer. Ser ikke på det som noe stort problem.

Lenke til kommentar
Ja, det er sant. Hvis du presser to-tasten fremover så setter den seg fast. Likevel er det ikke verre enn at du trykker på den for og få den ut. Og som en annen tydeligvis allerede har sagt, så er det bare en vanesak.

Min er helt i orden.... :) det kan jo hende det er et parti det er problemer med eller noe

Lenke til kommentar

Jeg syns dette problemet var direkte plagsomt.

Fikk mitt eksemplar av K700i idag, og jeg må verken trykke hardt eller mye opp for at tasten skal henge segg fast.

Det er bare til og pirke litt på den så løsner den, men likevel, slike problemer bør det bare ikke være på en telefon til nesten 4000!

Vurderer å sende denne tilbake, men siden jeg bestilte den over web syns jeg det er litt dumt.

Er dette mulig og reparere på ett SonyEricsson service senter tror dere?

NG

Lenke til kommentar

Har K700i, og jeg har sittet og prøvd og prøvd på å få 2'er tasten til å henge seg opp. Klarer det bare ikke.

Andre rare ting jeg har hørt om men ikke funnet inkludert i mitt eksemplar:

- løse taster

- QuickShare-logo som henger skevt på

- slark i støvlokket

- slark i bakdekselet

Eneste innsigelsen min er at lader- og handsfreeledningene sitter litt hardt, og ikke faller ut av seg selv.

Bør jeg be om en ny telefon med disse manglene rettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...