StepOw Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tenkte jeg bare skulle si fra at det er fri frakt fra Databutikken for dere som ikke viste det.. Bestilte meg en aspire 500W i går Noen som har erfaringer med hvor lang tid jeg kommer til å måtte vente før jeg har den?? (Bruker komplett stort sett) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 2-3 dager. Spursta kar du bor da men!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Spursta kar du bor da men!! Ok, den setningen måtte jeg lese et par ganger før jeg skjønte den. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 haha velkommen etter . har bestilt akkurat samma vare jeg også for 2 dager siden Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 haha velkommen etter . har bestilt akkurat samma vare jeg også for 2 dager siden hehe, tenkte bare jeg skulle si fra hvis noen ikke viste det... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva har dette med overklokking å gjøre da? Hvis ikke de har overklokket frakta for raskere levering da. Hadde passet bede under webshop... "But who am I to jugde" des,OUT! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Hva har dette med overklokking å gjøre da? Hvis ikke de har overklokket frakta for raskere levering da. Hadde passet bede under webshop... "But who am I to jugde" des,OUT! hehe, bare posta den her pga av at jeg ikke \fant en plass som het webshop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå