Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

1 giga Goggle alternativ - gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser det er reklamefinansiering med reklamebanner øverst. Dinside skriver ikke at man får spam på mail i tillegg til dette. Hvis det bare er reklamebanneren som er ulempen så kan den jo være grei som møkkamail-konto der man kan sende og motta store filer.

Lenke til kommentar
Jeg ser det er reklamefinansiering med reklamebanner øverst. Dinside skriver ikke at man får spam på mail i tillegg til dette. Hvis det bare er reklamebanneren som er ulempen så kan den jo være grei som møkkamail-konto der man kan sende og motta store filer.

Men ser ikke helt poenget med det siden gmail allerede fins.

Det har ingen reklamer på siden, og et genialt spam-filter.

Lenke til kommentar

Gmail finnes for noen få!!

Og noen av oss andre som ikke har gmail, og ikke årker å vente, er ute etter alternativer.

Vi kan takke Gmail for å ha startet dette....

surfer

Lenke til kommentar

Og noen av oss andre som ikke har gmail, og ikke årker å vente, er ute etter alternativer.

surfer

:yes:

Lenke til kommentar

surfer

Ikke noe problem å skaffe gmail. Bare les denne guiden her

Lenke til kommentar

Jepp, takket være Gmail har min betal-email også blitt oppgradert. Jeg har nå fått 2GB plass på min runbox.no konto. Denne er ikke gratis, men til gjenjeld har den ingen reklame. Dessuten har den POP3, mobil-tilgang og alt annet jeg treger fra en emailtjeneste :)

Takk Google, for at leverandøren min følte seg presset til å bli enda bedre!

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar
Jepp, takket være Gmail har min betal-email også blitt oppgradert. Jeg har nå fått 2GB plass på min runbox.no konto. Denne er ikke gratis, men til gjenjeld har den ingen reklame. Dessuten har den POP3, mobil-tilgang og alt annet jeg treger fra en emailtjeneste :)

Takk Google, for at leverandøren min følte seg presset til å bli enda bedre!

Hvor mye må du betale for den?

Lenke til kommentar

runbox gir deg:

Førsteklasses email-tjeneste

1 GB lagringsplass for epost

100MB lagringsplass for filer

Kraftig antispam/virus-filtrering

Tilgang til din email fra en hvilken som helst enhet, via Web, POP, IMAP, SMTP, WAP, SMS

Bruk med f.eks. MS Outlook, Netscape, Eudora

Send store meldinger og vedlegg, opptil 20MB hver

Ingen reklame

Nesten ubegrenset båndbredde

En oversiktlig, brukervennlig og rask webmail

En ekstremt rask, tekstbasert "mobil" webmail på http://mobile.runbox.no

Innhenting av epost fra eksterne kontoer til bestemte intervaller

Filtrer og videresend email

Varsling og videresending av mail via SMS

Enestående support

Registrering

runbox er epost-tjenesten du trenger. Abonnement koster bare kr. 295,- per år.

Lenke til kommentar
Hvor mye må du betale for den?

Hvis du virkelig trenger 2GB (pluss 250MB fil-lagringsplass), noe jeg ikke gjør, men jeg tok et tilbud som innebar 200MB tidligere, og dette ble automatisk oppgradert til 2GB, så koster det ca. 700kr for 3 år. Men hvis du klarer deg med 1GB (pluss 100MB fil-lagringsplass), så koster 3 år ca 420kr.

Obs obs! Dette er en norsk tjeneste, men du blir straffet for å være norsk kunde! Hvis du vil ha konto der, så er det mye smartere å gå til deres internasjonale sider og bestille og betale der. Email adressen blir nemlig den samme, og du kan bruke den fra de norske sidene. Av en eller annen grunn koster det nemlig 995 kroner for en 2GB konto i 3 år, eller 595kr for 1GB i tre år. Prisene på samme produkter på de engelske sidene er $99.95 og $59.95. Med andre ord vil de ha deg til å betale ca 40% mer hvis du er norsk, for samme tjenesten!

Edit: Hovedgrunnen til prisforskjellen er ikke Runbox sin feil. De må nemlig betale mva når de selger til norske kunder, men ikke til utenlandske. Så da tenker jeg at det ikke er helt lovlig å kjøpe via de utenlandske sidene (med mindre du vil unndra Staten litt avgifter da ;) ).

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

Sjekk også pingen.

www.gmail.com - minimum = 112ms, maksimum = 126ms, gjennomsnittlig = 119ms

www.walla.com - minimum = 56ms, maksimum = 58ms, gjennomsnittlig = 57ms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...