Gå til innhold

Bør jeg bytte ut K700 med en 6230?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå litt i deg selv og tenk over om det er noe ved K700i som du misliker. Vi kan ikke bare uten videre fortelle deg at du vil ha det mye bedre med en Nokia 6230 enn en SE K700i. Det kommer jo an på hvilke funksjoner som du verdsetter etc. Fortell oss om de negative sidene som du opplever ved K700i, er det ingen problemer så hvorfor bytte?

Lenke til kommentar

Det negative er batteritiden og at volumet er like høyt uansett om den står på 1 eller 5 i styrke. Slike ting synes jeg er irriterende, men kanksje ikke god nok grunn til å dumpe en ellers så bra mobil?

Lenke til kommentar

Jeg byttet motsatt vei. Hadde en 6230 og kjøpte meg akkurat en k700.

Må si jeg er veldig fornøyd. Folk klager på batterilevetiden på k700, men den er ikkenoe dårligere enn på 6230.

Så mitt råd er: Behold din SE K700

Lenke til kommentar
Jeg ville ha byttet ut. Vi ser jo i Sverige nå. Det er bare 1 av 6 K700 telefoner som ikke har mangler. 5 av 6 har problemer med tastene.

Les mer her.

Hehe, du misforstår nok litt det som står der.

Det at de testet 6 telefoner og 5 har den feilen betyr det ikke at dette er representative tall for alle K700. Det kan være spesielt mye problemer med den "gruppen" K700, og lignende.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha byttet ut. Vi ser jo i Sverige nå. Det er bare 1 av 6 K700 telefoner som ikke har mangler. 5 av 6 har problemer med tastene.

Det var i en butikk i Göteborg der en kunde kom in og hadde problemer med 2 tasten. De prøvde fem stykke før de fant en som fungerte.

At en butikk har minst seks K700i med feil, holder ikke som grunnlag til å påstå at 5 av 6 K700i har problemer med tastene. Dessuten så har jo ikke "Pepsi" problemer med tastene (eller?). Han har jo ifølge deg en veldig eksklusiv mobil da siden den er av 1 / 6 som fungerer og du mener at han bude kvitte seg med den?

Forresten hvor er de fem seks stykken på dette forumet som har tasteproblemer da?

Den orginale artikkelen ligger her, og den kommer til å bli oppdartert fortløpende hvis det kommer opp mer info i saken.

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med tastene. Vi har to k700i.

Det jeg sliter med er blåtannen som får telefonene til å fryse. Det blir nok løst ved en liten oppgraderering snart.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Det jeg sliter med er blåtannen som får telefonene til å fryse. Det blir nok løst ved en liten oppgraderering snart.

Jeg opplevde også det samme, men fant ut at den andre telefonen sin blåtannfunksjon må være slått på før jeg prøver og sende noe. Er den ikke det, står den bare på "Kobler til" og slutter ikke før telefonen skrus av og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...