Tfosheim Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Designmus fra Microsoft Microsoft har oppdaget trenden mot stilig og veldesignet skrivebordsutstyr, og hyrer inn den anerkjente designeren Philippe Stark - som ikke uventet resulterer i et stykke "levende kunst". Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skal fremdeles litt til før de når opp til designet til Apple på mus, tastatur osv. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Veldig spesiell, likte den på forsiden med blå stripe, lyser den tro Lenke til kommentar
Domino Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Nei, takke meg til Logitech.. Ikke var den spess fin, og den kan ikke være noe god å bruke.. Hvem fant på å ofre all ergonomi til fordel for design? Ah, ja det var vel Apple det ja.. Intellimousene var desto bedre, men slår fortsatt ikke MX500-900. Endret 9. juli 2004 av Domino Lenke til kommentar
kosh Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skal fremdeles litt til før de når opp til designet til Apple på mus, tastatur osv. lurer på når de får plass til mer enn en musknapp i designet sitt... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette har andre produsenter løst. Musen er helt lik bare med to knapper. Husker ikke hva den heter i farten. Dessuten, er vi Macbrukere vant til å bruke en knapp, så det er sjelden noe problem for oss. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Virker som dei la meir vekt på design enn bruk. Go Logitech seier eg. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Skal fremdeles litt til før de når opp til designet til Apple på mus, tastatur osv. Jeg vil tro de kunne ha endt opp på apple-nivå hvis mus+tastatur+høyttalere+woofer+skjerm+pc hadde vært designet likt. Isolert sett ser jeg ikke noe spesielt i designet på de fleste av musene Apple produserer, men sammen med resten av stasjet er det helt yum yum. Endret 9. juli 2004 av Nichotin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har en Microsoft Intelli Mouse Optical ver 1.1, kommer ikke til å bytte den inn for den der. Synes ikke den var veldig pen heller... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 En mus som ser ut som en mus? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er det styggeste jeg har sett på lenge... selv den svidde grandissen min fra igår er penere... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er det styggeste jeg har sett på lenge... selv den svidde grandissen min fra igår er penere... Må nesten si meg enig - den var ikke noe design vidunder... Lenke til kommentar
dreden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Synes ikke den var noe spesiell i det HELE tatt Ligner litt på en vagina :!: Endret 9. juli 2004 av dreden Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den var fin å se på men tror den ikke er noe spesell god i bruk. Klarer meg lenge med min gode gamle logitech dual optical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå