John Deere Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei. Har en laptop som jeg tilnøds bruker til spilling de gangene det er manko på pcr i huset. Har planer om LAN i helga, og da vil den bli brukt. Problemet er at den lagger når jeg spiller joint operations.. Hva bør jeg gjøre? Systemet er som følger: CPU Pentium M 1.4 ghz 1024 mb ram Radeon 9000 64 mb Kan skjermkortet overklokkes på laptopper? Lenke til kommentar
lerun Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det går an å overklokke den... MEN..det er et stort men her, det kommer litt an på hvor bra kjøling grafikk brikken din har. Du kan sikkert over klokke den med noen prosent uten at det skader, men pass på temperaturen... Lerun Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Har radeon 9000 pro selv, men ikke til bærbar da. Har overklokket: 275/260 @ 328 / 277 Dette er med standard kjøling og volt. Pass på at minnet gir deg tidlig artifacts i forhold til gpu. EDIT: Skriveleif Endret 9. juli 2004 av I hate Compaq Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har nvidia på de andre maskinene mine... da bruker jeg rivatuner. Hvilket program bruker dere til og overklokke ati skjermkort? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvilket program bruker dere til og overklokke ati skjermkort? atitool i omegadriverene Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvilket program bruker dere til og overklokke ati skjermkort? atitool i omegadriverene ATItool funker fint til dette. Men som det er nevnt over, pass på temperaturen. Kjølingen på laptoper er ikke den beste, så det kan fort bli varmt og ustabilt. Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Noen som har anbefalinger til vifter/kjøling på skjermkort? Forøvrig et radeon 9000 kort. edit: Powerstrip fungerer også utmerket til overklokking av skjermkort. Endret 3. august 2004 av Little Joey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå