Windoge Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Catalyst 4.7 er sluppet ut på www.ati.com. Endret 9. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8682 Gammelt nytt... HW.no har allerede en artikkel om dette. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) men den tråden fra artikkelen funker jo ikke kengre det var en lang tråd om nye catalyst 4.7 som jeg hadde 3 innlegg i, men den er borte vekk, tråden altså nå er det ingen tråder om 4.7 annet enn en beta tråder o.s.v off topic: sluttet ut eller sluppet synes sluttet ut, høres veldig rart ut Endret 9. juli 2004 av Goodall Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg fikk en økning på 25 poeng fra Cat4.6 til 4.7 i 3dmark2003. jeg har nå 5606 poeng. Epz. min maskin: XP2800Barton, Abit AN7, 512 MB PC3200 RAM & PC Rad9800Pro. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 men den tråden fra artikkelen funker jo ikke kengre det var en lang tråd om nye catalyst 4.7 som jeg hadde 3 innlegg i, men den er borte vekk, tråden altså nå er det ingen tråder om 4.7 annet enn en beta tråder o.s.v off topic: sluttet ut eller sluppet synes sluttet ut, høres veldig rart ut Nettop, derfor laga jeg en der den kunne diskuteres om det ønskes. Skrivefeil i emne rettet Lenke til kommentar
Smartass Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 men den tråden fra artikkelen funker jo ikke kengre det var en lang tråd om nye catalyst 4.7 som jeg hadde 3 innlegg i, men den er borte vekk, tråden altså nå er det ingen tråder om 4.7 annet enn en beta tråder o.s.v off topic: sluttet ut eller sluppet synes sluttet ut, høres veldig rart ut Nettop, derfor laga jeg en der den kunne diskuteres om det ønskes. Skrivefeil i emne rettet kom inn her bare for å se hva "sluttet ut" kunne bety i forbindelse med drivere... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Argh, NÅ er det rettet. Var visst en feil i sted som gjorde sånn at det tydeligvis ikke lot seg rette! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hmm, gammelt nytt dette da... Men igjen, er kjempe fornøyd med 4.7 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hmm ja tråden min med Cat 4.7 er søkk borte ja........ Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jippi! Nå vil jeg ha en offesiel versjon av DirectX 9C Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hmm ja tråden min med Cat 4.7 er søkk borte ja........ Databaseproblemmer, slik at de måtte hente et backup. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg bare legger dette inn her er så sliten etter jobben så. se på disse bildene av far cry to siste helt nederst på siden. http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=...891&m=681100135 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Vel, nå som vi diskuterer den nye driveren kan jeg nevne at jeg i løpet av to dager har opplevd at pc-en restarter seg selv 2 ganger, og når jeg starter opp igjen kommer det opp en feilmelding som sier: Datamaskinen startet på nytt etter en uventet avslutning. Microsoft Windows oppdaget en mulig enhetsfeil. Driveren for skjermenheten kan ikke fullføre en tegneoperasjon. Hør med enhetsproduseneten om det finnes en driveroppdatering. Edit: Har du lyst til å hjelpe meg med dette problemet kan du gjøre det i denne tråden: http://forum.overklokking.no/index.php?act=ST&f=26&t=267989 Endret 9. juli 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 I mitt tilfelle er omega driverne mye bedre enn catalyst, testet de siste av begge varianter på mitt 9800pro@xt og det var en bemerkelsesverdig ytelses forskjell i 3dmark03 og far cry. Men har du råd til x800pro så er nok catalyst værst Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hmm, kan du begrunne det utsagnet litt mer ccalz? Omega drivere er kun litt "tunede" drivere, altså de er bygget opp av Catalyst. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ikke at jeg har no særlig greie på det men fikk faktisk nesten 200 mer pts i 3dmark03 med omega og i far cry merket jeg en bedre flyt i spillet, har ikke fps måler men var merkbart. gikk fra 55xxpts til 5702 nå i 3dmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå