Predecessor Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg prøver å legge kjøre "legg til skriver", men får opp følgende feilmelding: "Kan ikk fortsette p.g.a. manglende ressurser skriverdelsystemet er ikke tilgjengelig. På forhånd takk! Edit: Det kommer også en feilmelding når jeg starter maskinen på nytt. Den meldingen heter som følger: "SPOOLSV.exe har generet feil, og vil bli lukket av Windows. Du må starte programmet på nytt" [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-21 19:53 ] Lenke til kommentar
goggen Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Du bruker win2k? Jeg hadde også dette problemet...husker ikke hva jeg gjorde. Men søk med feilmeldingen på google. Jeg husker det fantes flere sider som hadde løsningen. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Takk for tipset Goggen HER ligger oppskriften, og den fungerte. Hold tunga rett i munnen i "Regedit" [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-21 23:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå