Helt Harry Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 om en plass jeg kan se hvilken resistor jeg har. Var på ett radioverksted og sku kjøpe en resistor for volt modd,men han hadde ikke den jeg sku ha. Fikk en med blå kjerne og rød-rød-sort-rød-orange. Han sa den er nesten lik den jeg sku ha. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Har ikke formelboka mi her (har rota den bort :sad: ) Men den skal vere 2.2k eller 22 Kohm. Jeg hvet ikke om det har så veldig mye og si men jeg trur det skal gå. Gir ikke noen garanti. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: Fikk en med blå kjerne og rød-rød-sort-rød-orange. 22k tenker jeg. Men er du sikker på at siste ringen er orange? http://www.dannyg.com/javascript/res2/resistor.htm [ Denne Melding var redigert av: argon264 på 2002-04-21 19:47 ] Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Hei. Takk for raskt svar! Den siste kan være brun,vanskelig og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå