carphedo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg har et Creative 3D Blaster GeForce MX (400) kort.. og jeg lurer på hvor mye jeg kan klokke kortet før noe galt sjer! det er ikke noen vifte på kortet mitt.. Bruker NVmax. Standard er: core: 175 MHz memory: 166 MHz hva skal jeg klokke det opp til for å få best ytelse? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Det finnes ingen mal for hvor mye du kan klokke... Prøv deg fram 5 og 5 mhz til du får grafikkfeil og klokk ned til den forrige som gikk bra... RiZk Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Prøvde å klokke mitt ASUS GF2 MX 400(32mb) i kveld. Kom opp i 250 mhz core og 215 mhz minne!!! På 220 mhz minne ble grafikken korrupt(hvite prikker/striper osv). Det lukter IKKE svidd ennå. Kjørte en hel 3dmark2001se test uten prob. Overklokk core'n til alt henger seg(bruk NVMAX), reboot når det henger seg og overklokk til 10-20mhz mindre enn max. Overklokk minnet til du ser hvite striper osv, rykk ned 10-20mhz. Etter det jeg har hørt, skal det mye til å "svi av skjerkortet". Kommer litt an på temp'en i kabinettet ditt. Ligger det på under 40 C skal det gå fint. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 ...Til det går ad dundass... :lol: Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva mener du?? Skal snart ha meg nytt GF4(se sign.) så jeg dri*er i om GF2 kortet ryker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå