oXygEn Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 har bytta til Tt silent viking cpu vifte, og har lyst til å finne på noe kult med den gamle 60x60 mm cpu vifta og kanskje kjøleribba.. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Tror du skal modde litt på skjermkortet ditt! Jeg hadde også en slik ribbe. Angrer nå på at jeg kastet den! Su skal nok klare å presse litt mer ytelse ut av det kortet med en slik ribbe! Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 sette den på 3d-kortet... Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 glemte jeg å nevne at den bråker noe *****..? :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Vel. Dersom du ikke vil overklokke skjermkortet, og har noen kabinettvifter kan du jo ta av viften og bare bruke ribben på skjermkortet! Eller kutte den og sette bitene på minnet på skjermkortet...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå