b-real Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Er det mulig å bruke Nero å brenne file via nettverk, eller er det bare jeg som er trøtt? Ev. Fins det annet prog? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 http://www.ahead.de/en/helptool/512.htm : "Can Nero burn on CD burners which can be found in the network connected? No. CD Writer, which are connected to the computer via the network can not be used for burning." Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg mener at "Padus Discjuggler" kan brenne over nettverk. Du kan "share" en brenner Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 DirectCd eller lignende så går det vel? bare å dele stasjonen som brennern er på Lenke til kommentar
dessident Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg tror han mener å brenne filer, ikke brenne via en cd brenner som er på nettverket ? Isåfall må du velge : Tools > Map Network Drive Da får du brent via nettverk, da får du en ekstra harddisk liksom .. Ganske kjekt ? :-> (forbeholdt Windows NT --) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Quote: dessident skrev (2002-04-21 20:59):Jeg tror han mener å brenne filer, ikke brenne via en cd brenner som er på nettverket ?Isåfall må du velge :Tools > Map Network DriveDa får du brent via nettverk, da får du en ekstra harddisk liksom .. Ganske kjekt ? :->(forbeholdt Windows NT --) Jo...tenkte på å brenne filer, ikke å share en brenner. Vel, har ikkje prøvd Networkdrive. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 det funker frin å brenne over nettverk med easy cd creater går nett fint å brenn i med min 4x over 10mbits netverk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå