Gå til innhold

xbox til kr.2500,- på www.databutikken.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er feil Chubby, du burde lese litt fra de tidligere postene mine fra andre tråder. Hovedpoenget er vel at Gamecube og Xbox er på linje, teknisk sett.

Nå som prisen er satt ned, er det egentlig en smaksak, liker du online spilling bør du definitivt satse Xbox, hvis ikke er kanskje Gamecube det beste valget av de to. PS2 er den gyldne middelvei, med mange gode spill og online spill i fremtiden, og er akkurat nå det beste valget.

Det kan selvsagt forandre seg i løpet av året når Metroid Prime, Resident Evil 1 og 0, Eternal Darkness, og Star Fox kommer ut. I tillegg kommer kanskje Super Mario Sunshine, Zelda og Mario Kart. Alle vil nok selge en del Gamecuber.

Hvis Microsoft kan få ut Halo 2 og få gamere til å bli villige til å betale for online spilling på en konsoll, kan det bli et bra år for dem også.

Lenke til kommentar

xbox er kraftigest - jeg har akkurat kjøpt ps2 og er fortsatt imponert over grafikken og spillene. man glemmer fort at ps2 fortsatt er vanvittig hra når ett bedre produkt kommer. anyway, jeg er dritfornøyd med ps2'en, spillene er mye bedre enn noe dataspill jeg har spilt.

tenke litt på att bedre grafikk tar mere plass, og når mye av plassen på dvdene eller cdene går med til grafikk så ville jeg følt meg litt snytt, spillene blir mindre og billigere og lage men får bedre grafikk. de kunne i alle fall ha vært større, lengre og bedre.

Lenke til kommentar

Med DVD (ca 9GB) formatet burde ikke plass på platene være noe problem de første årene. GC med sitt mini-DVD (ca 1.5GB) format derimot vil nok treffe taket ganske kvikt. Selvfølgelig, alt etter hvilken type spill det er snakk om, og en får plass til litt av hvert på 1.5GB også. UT2K3 kommer vel til å ta rundt 1GB, og der er såvidt jeg vet, ikke noen (store hvertfall) cutscenes.

Lenke til kommentar

Uten tvil er xbox best, gamecube og playstation 2 skal bare stikke en hvis plass.... gamecuben har ikke engang dvd og det er jo nesten et must for en som skal kjøpe sin første spillmaskin

man kan jo skjønne at folk kjøper gamecube hvis holder med nintendo

Lenke til kommentar

DVD-spilleren betyr absolutt ingenting når man skal spille spill. Kjøper man en konsoll for å se på film kan man likesågodt kjøpe en god DVD-spiller slik at man kan se samtlige filmer med god bildekvalitet. Det er en grei ting å få med på kjøpet, men burde ikke påvirke valget av konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...