Pirka Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei ! Lurte på verdi på min LCD Samsung 213T. Skjermen har ingien døde pixler men det oppsto en skrape merke på flattpanelen ca 3mm lang. Denne er usynlig mens skjermen er i bruk, vises kun når skjermen er slått av. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 laveste pris hos en webshop som jeg finner er : 11042,- Og din er jo brukt og har en stygg skade. Det er ikke sikkert den ikke har døde piksler, selv om du påstår det, men sjansen for å finne det hos deg er da sikkert meget lav.... Jeg hadde kanskje gitt 6k for den. Andre gir kanskje mer .... Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Stressa med å finne noen døde pixler men fant ingien Skrapemerke er kun på glassplata, selve panelen er ikke skadet. Som jeg sa det er usynlig i brukk, kun når skjermen er av så finner du det om du vil Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 ... hmmm hvordan kan jeg poste bilde ??? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 upload bilde ditt til en FTP og legg ut bilde url på hw.no. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har sendt deg en PM Pirka. Si fra hvis du ikke har fått den (dumme forum-hikke for tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå