MrNordie Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Satt og spilte, helt til jeg quita da viste dette : Noen som har aning på hva det kan være? Ikke var kortet varmt når jeg tok det ut heller. Endret 7. juli 2004 av Dolph Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kan ha vært noe i spillet som foresaket det, det har hendt her før. Om du ikke sliter konstant med problemet så tror jeg ikke at det er noe farlig med skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Prøv å slå av maskinen og slå den på igjen (ikke vanlig restart). Lenke til kommentar
MrNordie Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 hmmm... prøvde å restarte rett etterpå, men det er faktisk gule firkantete striper i dos også. Lenke til kommentar
MrNordie Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Det er også sånn når jeg har det i andre maskiner. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da er det selvfølgelig hærpa. Ikke noe mysterie det. Lenke til kommentar
MrNordie Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Ja, men noen grunn til det ble herpa ? Satt jo i ro og fred og spilte bare Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har samme problem , men det skjer av og til og det hjelper med restart. Satt på en kjøleribbe på den metal greia narmest kabinette og det hjalp. Lenke til kommentar
MrNordie Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) har jo ARTIC COOLER men korte kjører helt som vanlig i spill, bortsett fra de grønne stripene så klart Endret 7. juli 2004 av Dolph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå