Chosiso Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har en 3650 nå, og har tenkt å oppgradere software! men, har ikke kvittering og skulle gjort det? Hvor mye koster det? og blir det noe stor forskjell? Hvor mye vil det eventuelt koste og kan jeg gjøre det på telebutikken, Elkjøp etc.? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ved oppgradering av nyeste software vil du bli kvitt mye bugs osv. kameraet tror jeg også blir bedre. Trur dette koster 100 - 150 kr Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 på min sx1 så blei hastigheten i menyene og kameraet mye bedre, første gangen eg oppgraderte moilen så gjor eg det på ein lokal forretning og betalte 75 kroner. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 På Sx1 kan du jo laste ned nyeste FW fra siemens sidene og oppgradere selv da... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 på min sx1 så blei hastigheten i menyene og kameraet mye bedre, første gangen eg oppgraderte moilen så gjor eg det på ein lokal forretning og betalte 75 kroner. ok... Vet ikke hvorfor, men syns kameraet på 3650 var bedre med en gang jeg fikk den en nå! Så det kan hjelpe med SW oppdatering ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå