Gå til innhold

Funker dette til nye spill++?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en god del bedre pc en d der selv, men den funker ikke spes bra til spill, Far cry f.x, skal du ha noe som kjører dagens og de kommende spillende på markede må de ha noe som er en del bedre... Latterlig å si at den der kjører far cry bra for d gjør den jo ikke, ikke snakk om en gang. Tru meg, test far cry med en bra pc og du trekker tilbake d..... :w00t:

Lenke til kommentar
gale_mathias, du er akkurat som en kamerat av meg. skråsikker på ting han ikke vet noe om! jeg har faktisk tregere pc enn det der, og jeg har enda ikke funnet et spill jeg ikke kan spille. såklart ikke med høy oppløsning og detaljer, men fortsatt veldig spillbart.

OIOIOI så tøff! "har en kompis", da har kompisen din en idiot av en venn...

Kanskje på tide med aldersgrense på forumet? er litt lei av fjortisser som nettopp har kjøpt seg konf-pc og plutselig er ekspert og skråsikker.... :nei:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255188

Er du bare så tøff på internett eller er du like tøff i virkeligheten?

Den pcen funker fint den. Du får ikke det råeste av det råeste, men du kan spille greit på den. Ikke bortkastede penger i det hele tatt (vel, avhengig av hva du har fra før... ) Du bruker jo sikkert pcen til mer enn å spille og...

OT:

Edit: Til gale_mathias: Leste nettopp resten av postene dine på forumet. Har du et gen som gjør at du må oppføre deg som en usaklig liten drittunge eller prøver du bare veeldig hardt? Skjerp deg....

fjortiss er jeg neppe, er 18 og har kontakter i næringslivet som gir meg en god deal.. d er dere som er fjortiss som tar alt så forbanna seriøst... liksom voksne treskaller ":thumbup:"

Lenke til kommentar
d er dere som er fjortiss som tar alt så forbanna seriøst... liksom voksne treskaller ":thumbup:"

Hint: Dette er et seriøst forum.

1# Kutt ut sms-språk

2# Kutt ut userriøsiteten

3# Kutt ut bumping, bruk "edit" knappen

Mer av den slags nå, så får du en "skriftlig" advarsel.

Lenke til kommentar
har en god del bedre pc en d der selv, men den funker ikke spes bra til spill, Far cry f.x, skal du ha noe som kjører dagens og de kommende spillende på markede må de ha noe som er en del bedre... Latterlig å si at den der kjører far cry bra for d gjør den jo ikke, ikke snakk om en gang. Tru meg, test far cry med en bra pc og du trekker tilbake d..... :w00t:

Da er det du som har "føkka" til maskina. Har du "bedre" pc en det der skulle du jo kjøre spillet "glatt".

Skriv opp hva du har da!

Vedder på at du aldri har sett et 9600 i aksjon.

EDIT: Leste nettopp "skryteposten" din. Særiøst, hvis farcry ikke funker tilfredstillendre for deg på et x800, da har har du faen meg for høye krav. Dust!

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Gale_mathias a.k.a Borsemt litten drittunge..

F.... har aldri sett makan til litten drittunge på forumet før vis du skal bare komme inn og spre forpesta ord inn på detta forumet så kan du heller gå på notisboken og skrive så mange frekke ord du vil men ikke kom her og ødelegg for alle andre ikke alle gidder og bruke alle sine tanker på pce og får ikke 20000kr pce av faren sin så bare trykk på start knappen på start linja og du finner sikkert notisboken der så kan du skrive frekke ord i all evighet..

Lenke til kommentar

Men altså "kan" dette brukes da?

xp2500/2800 el.

billig hovedkort/ 500-1000kr

512mb ram (kjøper mer senere)

ati radeon 9800PRO

spørr ikke deg gale_mathias :no:

*kjempe for at ikke posten skal bli stengt* :mad:

Lenke til kommentar
Men altså "kan" dette brukes da?

xp2500/2800 el.

billig hovedkort/ 500-1000kr

512mb ram (kjøper mer senere)

ati radeon 9800PRO

spørr ikke deg gale_mathias :no:

*kjempe for at ikke posten skal bli stengt* :mad:

Det funker veldig bra det, med XP2800+ og 9800pro, igrunn en veldig bra konfigurasjon!

Og raskt minne (eks: 2-2-2-5) for det liker både Athlon XP pg Athlon 64! ;)

Lenke til kommentar

Den PC'en du har satt opp går helt fint å spille på. Tror det er veldig mange inne på hardware som tror maskinen sin er for dårlig, lenge før det er tilfelle. Det pumpes jo ut nye grafikk-kort og prosessorer i et slikt tempo at alle og enhver sitter med "gårdagens teknologi" i maskinene sine. En kan alltid få en bedre PC, en kan alltid legge ut mere penger på PC og en kan ALLTID få bedre score på 3dmark.. men når en ser på hva en har, og hva en skal bruke maskinen til så har en som regel mulighet til det? Om en må til tider skru ned innstillingene litt, så blir vel ikke spillet ødelagt av den grunn? Mulig jeg heller kaldt vann i det varme blodet til mange kjøpe-kåte her nå, men jeg gjør nå det fordetom :) Og til slutt vil jeg si.. lenge leve FX5700 kortet mitt (som nok er en del treigere enn det 9600xt kortet som du ønsker å kjøpe)!! :D

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med Farcry på en Thoroughbred Athlon 2700+ med 512 mb ram (2700 Geil) og et Raden 9800PRO. Kjører med ganske pen grafikk i 1024* med de fleste effekter på fullt eller nesten fullt. Det kan hakke litt iblandt, men ikke noe man merker noe særlig til når man spiller, det skjer helst rett etter load av savegames eller maps. gale_mathias har ikke peiling, foreslår at han ser på sin egen PC og prøver å gjøre den brukbar istedet for å mase på andre på forumet.

Lenke til kommentar
Den PC'en du har satt opp går helt fint å spille på. Tror det er veldig mange inne på hardware som tror maskinen sin er for dårlig, lenge før det er tilfelle. Det pumpes jo ut nye grafikk-kort og prosessorer i et slikt tempo at alle og enhver sitter med "gårdagens teknologi" i maskinene sine. En kan alltid få en bedre PC, en kan alltid legge ut mere penger på PC og en kan ALLTID få bedre score på 3dmark.. men når en ser på hva en har, og hva en skal bruke maskinen til så har en som regel mulighet til det? Om en må til tider skru ned innstillingene litt, så blir vel ikke spillet ødelagt av den grunn? Mulig jeg heller kaldt vann i det varme blodet til mange kjøpe-kåte her nå, men jeg gjør nå det fordetom :) Og til slutt vil jeg si.. lenge leve FX5700 kortet mitt (som nok er en del treigere enn det 9600xt kortet som du ønsker å kjøpe)!! :D

FX5700 ultra :love:

Far Cry går helt fint til meg, jeg har Athlon XP 2600+, 512 meg pc2700 ram og gf fx5700 ultra 128mb på et Abit NF-7 S v2.0.

Lenke til kommentar

Da er det du som har "føkka" til maskina. Har du "bedre" pc en det der skulle du jo kjøre spillet "glatt".

Skriv opp hva du har da!

EDIT: Leste nettopp "skryteposten" din. Særiøst, hvis farcry ikke funker tilfredstillendre for deg på et x800, da har har du faen meg for høye krav. Dust!

ikke x800 pcn, men den jeg hadde før... den var hakket bedre, xp2600 etc.

Lenke til kommentar

Skriv opp hva du har da!

ikke x800 pcn, men den jeg hadde før... den var hakket bedre, xp2600 etc.

etc er?

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...