Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt brukte eller nye N64 spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For guds skyld, skal du ha N64-spill så LIGG UNNA Spiderman.

Spilla der koster minimum 500,- - det er da uten eske eller manual. Derfra går det oppover. Det fikk jeg opplyst da jeg snuste rundt på Spiderman i Fredrikstad.

Hvilke spill er du ute etter?

Lenke til kommentar
Prøv linken HER

Takk. Fant en masse N64 spill her ja :yes:

Men de var veldig dyre. Noen kosta til og med over 700 kr :roll:

Ingen som vet om et blligere sted?

tror det er fordi at de ikke har oppdatert prisene på de spilla. er ikke så mange som kjøper det lenger....bor i drammen, der har de masse spill.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de har satt opp prisen på spilla, er vel helst at de har gått ut av produksjon (eller at produksjonen er betydelig redusert).

Dermed er spilla vanskelige å få tak i og dermed noe borti en "Antikvitet" om jeg ikke tar feil :S

(ikke at den har helt antikvitetsstatus ennå, men de får det etter hvert)

Lenke til kommentar

Vær så snill, ikke kjøp n64-spill på spiderman, de er som andre allerede har påpekt grotekst overpriset. For din egen del vil jeg anbefale å søke etter spill på ebay. Kjøpte fire spill fra en kar i England for £40 (turok, blast corps, pilotwings og mischief makers). Prøve å søk etter en ebay-bruker ved navn mario_masters, hadde et veldig stort utvalg av spill

Lenke til kommentar

Skal prøve å finne et annet sted de selger Nintendo 64 spill. Hvis noen har noen tips så er det: :w00t:

Som flere allerede har nevnt sjekk ebay uk qxl er også en mulighet, men det finnes nok betydlig større utvalg på ebay. Betalingen er heller inne noe problem, da du kan betale med kredittkort gjennom paypal (en ebay tjeneste). Denne fungerer også som en sikkerhet mot svindel.

Kim Are

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...