Eirik-h Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 er det gratis å sende mms i helgene i juli for mobyson kunder siden de har netcom sitt nett? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 tipper det da, men du kan jo sende mail å spørre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 så hvis netcom har gratis mms så har Mobyson, Chess og TalkMore det også da?? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 problemet er at jeg har prøvd ørten ganger å sende mail til mobyson men jeg får bare ikke sendt den........ Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 problemet er at jeg har prøvd ørten ganger å sende mail til mobyson men jeg får bare ikke sendt den........ send mail til netcom og spørr da.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tror man hadde sett det på siden deres hadde det vært gratis altså.. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tror man hadde sett det på siden deres hadde det vært gratis altså.. Det var det jeg trodde jeg også... Altså tar jeg det egentlig for gitt at det ikke er gratis for You-abonnementer i helgene, selv om det bruker Netcom-nettverket. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tviler på at det er gratis ! Om de bruker samme nett eller ikke har ingen betydning. Etter det jeg vet er det bare Telenor og Netcom som har gratis MMS i helgene. Lenke til kommentar
sandis Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Beklager sen tilbakemelding, men det er mange som vil ha Mobyson - og det er jo kjempe bra. Desverre kan ikke vi tilby gratis MMS i helgene. Men vi har i alle fall Norges billigste MMS pris (1,98 pr melding) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Desverre kan ikke vi tilby gratis MMS i helgene. Men vi har i alle fall Norges billigste MMS pris (1,98 pr melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå