Litejk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er dette ein god pc .. den er min... venter fortsatt på sjermkortet.. men det kommer i morgen døm selv er denne god?? AMD Athlon 64 3400+ 2.2 GHz Socket 754, 1 MB cache 2048 mb ram. PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, Seagate Barracuda 7200.7 200GB IDE ,Maxtor MaXLine Plus II 250GB,Maxtor MaXLine II 300GB IDE ATA/133 2MB cache 5400RPM Lenke til kommentar
MuD Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hehe... åja den er super den, kansje den Maxtor MaXLine II 300GB var litt treig men bare du ikkje bruker den som system og spilldisk så går det bare bra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 hehe... åja den er super den, kansje den Maxtor MaXLine II 300GB var litt treig men bare du ikkje bruker den som system og spilldisk så går det bare bra tja men eg trenge ikkje raskare når det er den eg har musikk og filmer på veit du... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du har ikke skrevet hvilket hovedkort du skal ha, anbefaler et med nForce3, Hva skal du med 2gig med ram, tviler litt på at du kommer til å bruke så mye, kjøp heller litt mindre og raskere minne, hvilken minne type har du tenkt å kjøpe, kjøp en raptor som system disk når du først bruker så mye peng på en ny pc. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 fresh nok den, men som han andre sa, kjøp mindre og raskere minne, og ville byttet 300GB med en 250GB fra WD Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tja, det spørs om den holder mål. Den burde gå greit til tekstbehandling og vanlig kontorarbeid. Den egner seg nok ikke til spill av den nyere typen. Du bør klare 30fps i Quake 1... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tja, det spørs om den holder mål. Den burde gå greit til tekstbehandling og vanlig kontorarbeid. Den egner seg nok ikke til spill av den nyere typen. Du bør klare 30fps i Quake 1... Men bare på lave innstillinger da eller??? Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Veldig bra maskin. De som sier noe annet kødder eller har ikke peiling. Hva skal du med 2 GB minne. Blir som å kjøre buss alene til jobb. Det holder lenge med 1 GB med mindre du driver med noe som ingen andre gjør. Personlig synes det er for mye å betale for ati sitt 800 skjermkort, men du blir ikke skuffet. Seagate er riktig merke med tanke på støy og holdbarhet. Jeg går ut i fra at dvdbrenner ligger i kjøpet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Veldig bra maskin. De som sier noe annet kødder eller har ikke peiling. Hva skal du med 2 GB minne. Blir som å kjøre buss alene til jobb. Det holder lenge med 1 GB med mindre du driver med noe som ingen andre gjør endel som er litt ironiske her ja.. og når det gjelder de 2gb med ram så får man aldri nok ram! er ikke lenge siden folk her på forumet sa akkurat det samme om å ha 1 gb ram, 512mb holdt i massevis da, og man kom aaaldri til å trenge mere.... vil du ha en maskin som holder en stund så er ikke mye ram det dummeste du kan kjøpe! Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ingen kjøper vel mere minne enn det man trenger i tilfelle musefelle om 2 år at du kanskje trenger det. Kjøp 1GB, er ikke det nok så kjøp 1 GB til om noen md når prisen er enda lavere med mindre enn driter penger. Det er kun ved videoredigering, 3d animasjon eller utvikling av tyngste sort at enn trenger 2 GB. Sjekk task manager så ser enn hva høyeste forbruk av minne har vært. Tviler på at det er i nærheten av 1GB. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 dette er minnet mitt 2x Corsair XMS PRO3200 DDR-DIMM 1024MB 64Meg x 8, Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 veit du ka litejk eller kjetil? koffe lyge du so masse på detta forumet?? Stort med lyging eg kjenne deg godt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvilke timings er det på det minnet? 2.5-3-3-8? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hahahahahaha for en elendig pc, skal du spille tetris eller!?!? Seriøst hva er vitsen med å lage en tråd bare for å skryte av pc'en din? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hahahahahaha for en elendig pc, skal du spille tetris eller!?!? Seriøst hva er vitsen med å lage en tråd bare for å skryte av pc'en din? veit. for en soper Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Skryte skryte.. sikkert fake Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 veit du ka litejk eller kjetil? koffe lyge du so masse på detta forumet??Stort med lyging eg kjenne deg godt hallo robB eller Robin som du egentlig heter.... kem er du... eg kan ikkje noko for at eg har god pc eg berre lurte på om jeg hadde kjøppt rette ting. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 veit du ka litejk eller kjetil? koffe lyge du so masse på detta forumet??Stort med lyging eg kjenne deg godt hallo robB eller Robin som du egentlig heter.... kem er du... eg kan ikkje noko for at eg har god pc eg berre lurte på om jeg hadde kjøppt rette ting. lal tatt på fersken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå