viranth Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: "Å det at dere 14tisser ikke klarer å se det igjennom brilleglassa er ikke mitt problem. Så gå fang 1 trayler!!! " Propel, du har store problemer, prat med noen. i alle fall, SOF2, har selv spilt betaen av det fulle spillet, og synes det var kjempebra. Og bugs etc som jeg har sett i spillet, ignorerer jeg glatt. Gleder meg til fullversjonen kommer, kommer til å ha tusenvis av maps man kan leke seg på. (et par klikk så lager man random map). Det er noe CS folka kan se lenge etter :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 åh, så sint liten duttebass :smile: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Et lite newbie spm: hva er FPS-Spill?? og hva er mohaa? har ikke sett SOF 2 men 1'ern var RÅÅ!!! [ Denne Melding var redigert av: ^PaX^ på 2002-04-29 21:39 ] Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 21:33, ^PaX^ skrev:Et lite newbie spm: hva er FPD-Spill??og hva er mohaa?har ikke sett SOF 2 men 1'ern var RÅÅ!!! FPD er kanskje en liten skriveleif av FPS ? mohaa = Medal Of Honor Allied Assault.. (best game ever imo) [ Denne Melding var redigert av: JonTj på 2002-04-29 21:40 ] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 FPS = First Person Shooter. Sånne spill hvor du er drepe personen og ser gjennom hans/hennes øyne. Doom, Quake, SoF, Wolfenstein osv. Du ser som regel bare våpenet ditt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Har lastet ned demoen fra itavisen.no og syns at spillet er dritt kult. har også cs men liker sof2. forresten er det bare den demoen som finnes? ka var det med hong kongs upper docks? ka spill snakker dere om her?? Forresten kan noen med kraftig masking og rask internet lage en server for norske spillere??? det hadde vært kult om noen gjorde dette! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Rart det var så forskjellige meninger her... Propel er ikke god, jeg må være enig der, men det kan jo være han bare kødder. :smile: SoF 2 ruler... Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 WTF! Å snakke om stabilitet ang en beta forteller mer om deg en spillet. Totalt idiotisk å utale seg slikt om et spill som ikke er ferdig, bare tull. Beta versjonen har ikke noe som helst med SoF 2 gold/final å gjøre, tro du meg. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå