Gå til innhold

Soldier of fortune 2 ikke så bra som 1'ern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BETA .. dersom folk ikke aner hva det vil si,

så kan de bare ha det så godt. jeez.. sier jeg bare.

3d enginen er MYEMYE bedre enn 1neren og bodypiece

enginen er også mye bedre:)

dette er herlig rått og kan bli kult når final kommer.

halo er ingenting i forhold.

Lenke til kommentar

Quote:

***This downloadable code is only a test of the technology for Soldier of Fortune II: Double Helix®. This is not a representation of the final version of the game, nor is this download an official demo of the Multiplayer aspect of the title. ***

DETTE står i readme-fila. Ikke syt&klag på spillet, da. Idioter. (Er bare lett irritert. Sorry.)

Lenke til kommentar

Lastet ned en demo fra itavisen... Synes grafikken var heftig! Fikk ikke til demoen skikkelig så jeg fikk ikke spilt mot andre.. Bare hoppe rundt på brettet :wink: Men jeg synes det var digg! Gleder meg til final kommer ut!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 16:37, propel skrev:

Lattlig dåli sof 2..

sof1 var mye bedre og stabilere.har snart runna spillet å dette er noe av det kjedligste spillet jeg har prøvd på lenge.

SOF2 beta.....tragiskt...håper halo og gta3 kommer snart..

urk.. du er en norsklærers verste mareritt, vet du det?

beta, din nepe.. det ligger i ordet at det ikke er super-stabilt.

Lenke til kommentar

syns det ikke er no bedre enn 1'nern jei!

er på honkong streets eller no..skjønner ikke at jeg gadd å vippe ned 1.4gig bare for å se om det var så ille som jeg trodde....er det ikke på tide at spill får litt nyere 3d engine enn gamle rompe kæveik!

Mohaa var greit lissom men herregud...jedi 2,sof2...what's next?....rambo?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 22:24, propel skrev:

syns det ikke er no bedre enn 1'nern jei!

er på honkong streets eller no..skjønner ikke at jeg gadd å vippe ned 1.4gig bare for å se om det var så ille som jeg trodde....er det ikke på tide at spill får litt nyere 3d engine enn gamle rompe kæveik!

Mohaa var greit lissom men herregud...jedi 2,sof2...what's next?....rambo?

Snakker vi om det samme? Multiplayer demoen på 51MB eller noe sånt? Grafikken var bare rå, mye bedre enn MOH!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 06:21, propel skrev:

DETTE ER ET DRITTSPILL SOM JEG ALDRI I VERDEN VILLE HA BETALT FOR!!!!

Kan du svare på spørsmålet mitt? Var det multiplayer demoen? Dette er bedre:

[*] Noe av den beste grafikken jeg har sett

[*] Helt sinnsykt mange våpen, bl.a. 4, 5, 6 granater (husker ikke eksakt), våpen av alle slag: maskingevær, maskinpistol, automatpistol, sniprings rifle o.l.

[*] Svært innholdsrik options, så mange settings slik at du kan stille inn akkurat hva du vil.

[*] Gode lyder

[*] Fet musikk

[*] Masse karakterer i alle forskjellige drakter.

Personlig synes jeg dette var gøyere enn CS, TO, SF og andre nettspill. Gleder meg till fullversjonen kommer. Husk at dette bare var beta! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 17:45, Ar`Kritz skrev:

Det krever sikkert litt maskin, Propel, det er sikkert bare det...

BTW, hvor ofte mistet moren din deg på hodet ned trappa da du var liten?

:lol: :lol:

Synes den med trappa er morsom jeg... :lol:

Prøvde faktisk demoen på en Athlon 750MHz, 256 MB SDRAM og GF 256, var helt brukbart, men det var en helt annen opplevelse på NW 1.8@2,4GHz og GF2 Pro@Ultra'en... :grin: (prøvde det over LAN hos en kamerat)

Lenke til kommentar

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

On 2002-04-22 06:21, propel skrev:

DETTE ER ET DRITTSPILL SOM JEG ALDRI I VERDEN VILLE HA BETALT FOR!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Kan du svare på spørsmålet mitt? Var det multiplayer demoen? Dette er bedre:

Noe av den beste grafikken jeg har sett

Helt sinnsykt mange våpen, bl.a. 4, 5, 6 granater (husker ikke eksakt), våpen av alle slag: maskingevær, maskinpistol, automatpistol, sniprings rifle o.l.

Svært innholdsrik options, så mange settings slik at du kan stille inn akkurat hva du vil.

Gode lyder

Fet musikk

Masse karakterer i alle forskjellige drakter.

Personlig synes jeg dette var gøyere enn CS, TO, SF og andre nettspill. Gleder meg till fullversjonen kommer. Husk at dette bare var beta!

Helt enig!! En av de kuleste spillene jeg har spilt.

Det er på full høyde med cs, q3, mohaa, rtcw.

Brukte mesteparten av helga å spillet dette på LAN..

Like fett som alle andre fps spill....

Lenke til kommentar

bare møkka alt sammen. har beta'n å mult-p demon...for no møkk.....ekke vert å laste det ned når den fredige releasen kommer engang......Mohaa var grei men det får jammen være nokk å...detta er jo det samma drittspille som har vært malt opp omigjen hele tiden jo.

Å det at dere 14tisser ikke klarer å se det igjennom brilleglassa er ikke mitt problem. Så gå fang 1 trayler!!!

neper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...