Eulogy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ja, som topic sier så er Lifeblog til 7610 tilgjengelig som beta. Noen som har testet eller skal teste? www.nokia.com/lifeblog Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det går ikke an å bruke det programmet til andre telefoner?? (har kanskje spørt om det før...) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Nei tror ikke det. Tror det bare er til 7610. Men du kan jo prøve? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Funker alt skal jeg teste det nå. Kan dele mine meninger senere, Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 It works best with the Nokia 7610 phone.... altså du kan bruke det på andre også som 6600.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 It works best with the Nokia 7610 phone.... altså du kan bruke det på andre også som 6600.. til 3650 da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hva med å prøve? Eller lese på siden? Dette fant jeg: Compatibility Matters Nokia Lifeblog works with the Nokia 7610 imaging phone and Windows PC. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva med å prøve? Eller lese på siden? Dette fant jeg: Compatibility Matters Nokia Lifeblog works with the Nokia 7610 imaging phone and Windows PC. Leste det samme.. Men det står ikke at den ikke fungerer med andre?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg veit. Derfor bør noen prøve for å se om det virker. Jeg skulle gjerne testet med min mors 6600, men min bærbare pc har klikket, og da får jeg ikke overført noe til den. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 dette stod på siden Eulogy linka til: * If you don't have a Nokia 7610 phone, you can still try Lifeblog Beta. Simply import your JPEG images and 3GPP video clips into your Lifeblog. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dvs at med 7610 fungerer det optimalt, alt går av seg selv. Og det hele er "effortlessly".. Men du kan fremdeles bruke programmet men da må du holde på litt selv også. Eller noe sånt i hvert fall? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 En liten test av lifeblog beta. Jeg lasta ned programmet til pc og programmet til mobilen fra Nokias nettside. Installeringen gikk greit begge steder. Først måtte jeg åpne programmet på mobilen. En beskjed poppa opp om jeg ville finne gamle "items". Programmet er altså på engelsk. Det tok noen minutter så så jeg alle sms'ene mms'ene og bildene jeg har tatt/sendt/fått side jeg fikk mobilen. Eneste minuset var at det med en gang var litt vanskelig å browse gjennom dem. går du til høyre eller venstre går du forbi tre om gangen, går du opp eller ned ser du den neste eller forrige. Samtidig er den andre kolonnen ganske forvirrendes, den må leses som en bok; ned første kolonne, så ned andre. Men det er vel slikt en venner seg til. Etter dette starta jeg programmet på pc'en. Jeg ble overrasket over det stilige designet. Jeg trykte File - Transfer items - og jeg ble spurt om å konfigurere telefon. Det var kjempe-enkelt, den ble funnet absolutt automatisk og jeg trengte ikke engang velge og trykke ok. Overføringen startet, og Lifeblog ble automatisk startet på mobilen. På mobilen står det: Sender Lifeblog x antall av x antall (kommer an på hvor mange bilder, mms, og sms du har) Dette kan oppleves litt treigt, særlig hvis det er lenge siden forrige synkronisering. Men den blir da til slutt ferdig, og du får vite om det hadde oppstått noen feil, og hvor mange filer som ble overført. Du kan nå browse gjennom historien! Dette er kjempebra. Du bare flytter på en tidslinje og du ser alt i tur og orden! Et must for alle med 7610! Jeg finner ingen svakheter, og gir dette programmet en sekser! Pluss for at du kan legge til notater senere, mange innstillingsmuligheter, funksjonalitet og design! Fort deg å last ned mens dette programmet fremdeles er tilgjengelig gratis! Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 kjempeprogram!! gleder meg til final kommer det jeg likte best var at når man ser på bilder og zoomer og skal flytte seg til sidene, så hakka det ikke. Det gjør det i galleriet når man skal se på bilder. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Den ferdige versjonen skal visst koste penger, og da skal ikke jeg ha den. Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Dette programmet er rått! Kul dagbok for å huske hva du har drevet med! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ja ikke sant? Spesielt bra at alt fra før du installerte lifeblog ble med. Det gjorde litt opp for etterlanseringen etter 7610. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Meget, meget, meget bra program! Anbefales på det _sterkeste_ til alle som tviler litt, har testet den litt i to-tre dager og må si meg kjempe fornøyd. Jeg savner dog en feature kalt "modus" eller noe sånt, der en kunne ha valgt hvilke objekter som tilhører hva når man skal synkronisere med to forskjellige PC-er, f.eks "jobb" og "privat" for å forhindre at meldingene jeg sender i forbindelse med jobben dukker opp på lifeblog'en hjemme og vice versa. Men utenom det er dette programmet utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå