Mala Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Er det kjørt i gang noen norske JO klaner rundt om ellr?? ER en ivrig spiller av JO(når eg ikkje er på jobb ermm.gif ) Hadde vert litt morro å prøvd seg innen en klan og sånn. Noen som har peil eller? Spillet er jo såpass nytt at folk har vel nesten ikkje å gjort så mye anna en å tilpasse seg spillet og slikt wink.gif velvel skriv her om noen har planerb om å starte en klan++ Endret 7. juli 2004 av Mala Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 K4F Skal nok snart starte med JO tror jeg. www.k4f-sqaud.com Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Oslosniper starter etter ferien ..... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Men er det ingen klaner som er startet, hvor du faktisk kan bli med da??? Lenke til kommentar
Sølvpilen_V1A Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Joda http://www.v1a.org vi er i gang vi, du finner serveren i linken under internasjonale. som regel ligger den på topp... velkommen inn der du... Sølvpilen_V1A Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jo, jeg har spilt der mange ganger, men jeg lurte bare på om det går an å joine??? Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 DSR er snart i gang med JO også. I tillegg til Amercas Army, Black Hawk Down og Battlefield Vietnam. (Egne divisjoner) Skriv en post på forumet hvis du er på jakt. Så tar de nok kontakt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Takker for svar folkens Lenke til kommentar
K4F-Gausdal Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 K4F Skal nok snart starte med JO tror jeg.www.k4f-sqaud.com Nope.. vi blir ikke det foreløbig. Styre har bestemt at vi forblir en BHD/BHDTS clan, Dette var også 98% av spillerene å enig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå