Spragleknas Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Les testen her Final WordsAfter thorough stress testing and general usage, we have come to several conclusions. The first conclusion is that the vast majority of users who have any interest at all in a fast 64-bit system should seriously consider the Soltek EQ3801. Users interested in a quiet system will be delighted to hear that the EQ3801 is quite silent, while using all the stock settings and hardware that comes with this SFF. Normally, you'd have to sacrifice performance and/or low temperatures for a silent SFF; yet the EQ3801 is both a high performance and low temperature system. Soltek's patented STF (System Tunnel Fan) does an excellent job of pushing hot air over the CPU HSF and out of the side of the case. And when tuning the BIOS properly, the EQ3801 is only a step behind the fastest equivalent Athlon 64 desktop systems on the market. The EQ3801 literally contains the whole package: quiet, cool, small, and fast. At its current price of just $270 shipped online, it's also a bargain too. In fact, the Soltek EQ3801 is significantly cheaper than Athlon 64 SFFs from most other manufacturers, including the industry leader, Shuttle. All in all, the EQ3801 is an impressive feat of smart engineering and we see no reason why you shouldn't be seriously exploring this satisfying barebones system. Kan kjøpes her: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SOLEQ3801A Endret 7. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Å, jeg vil ha! Hvis jeg ikke går for s939, så gjett om jeg skal ha den der! Den er nydelig, i tillegg til at det er nforce 3 250gb Lurer på om shuttle følger etter med en enda bedre? Herr Brun Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Fikk bra anmeldelse, ja! Såg en annen anm. der de mente den ble varm, men denne siten er "mindre merritert" enn Anandtech. EDIT: Mp nevnes at du får cpu vifte og bære bag med (stod det på Solteks hp). Endret 9. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
B Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har tenkt å bestille en sånn! SFFtech.com har for øvrig et eget forum for SOLTEK Qbic-serien. Der finner man mange personlige erfaringer med denne. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 og de er... ? (bra eller dårlige?) Lenke til kommentar
B Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Stort dett bra. Noen sier de har problem med temparaturmålingene i bios, men en update fra soltek fikset visstnok dette. (håper det stemmer, jeg venter spent på min egen barebone fra soltek nå..) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Skulle ønsket det var andre forhandlere.... er for dyr egentlig... databutikken.com er ikke så billige som de engang var... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Likte ikke utseende på boksen.. Hvordan yter denne sammenlignet med Shuttle sin nye SN95G5? Endret 3. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Det er jo en Socket 939 så vanskelig å sammenlikne... blir nok mye dyrere, ja! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er jo en Socket 939 så vanskelig å sammenlikne... blir nok mye dyrere, ja! Ytelsesmessig. Glem alt dette med pris og fremtidsretting. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Den så bra ut, men jeg sier det samme som ahpadt, likte ikke utseendet. Dessuten er jeg keen på lcd skjerm i front. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Vurderer selv Antec Aria (mATX), da kan jeg bytte HK senere evt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Den var ganske snasen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå