Gå til innhold

enda flere high res cs:s screenshots


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg klager over detaljer, er at bildet blir alt for rotete. I stressituasjoner kan det bli vanskelig å skjelne mellom potter, nades, hoder osv. I tillegg blir det _altfor_ mye å gjemme seg bak. Se bare på de mest spilte mapene. De har tilnærmet lik ingen sære ting som står i veien av sånne "tøffe" ting som skal få det til å se mer realistisk ut. Ta dust2. Ingen ting som står i veien, bare et map med kasser osv. Samme gjelder cbble, inferno, cpl_mill, og nesten train og nuke. Jeg takler ikke andre, nye spill, for der er det så ekstremt mye å se på.

 

Og hva er dealen med det bildet av b1? Hva gjør en bil der inne? Det er to utganger derfra, hvor den ene er en syltynn dør, og den andre er en tunnell med en trapp opp?

 

Edit: ... I tillegg ser våpnene fortsatt ut som om de er vanngevær kjøpt på Edwis.

 

Edit2: Dessuten har de flytta på altfor mange kasser, og lagt inn altfor mange andre ting, slik at klaner må legge om en del på taktikkene, hvilket nesten gjør det til et nytt map.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit2: Dessuten har de flytta på altfor mange kasser, og lagt inn altfor mange andre ting, slik at klaner må legge om en del på taktikkene, hvilket nesten gjør det til et nytt map.

So sad, so sad, it's a sad sad situation! (Ja, jeg synger på en Blue sang, hva skal DU gjøre med det?)

 

Er jo mange taccs som er avhengig av div. kasser som kan bli borte.

Lenke til kommentar

Det at det er mye mer nøytrale objekter i spillverdenen som kasser, tønner, søppel osv syntes ejg bare er positivt, og vil gi oss som er litt over gjennomsnittet en ny utfordring. Hvis dette plager noen er det bare å gå tilbake tild et gamle 1.6 eller vente på at noen lager en forandret utgave av De_dust cs:s, uten alle de nye oppdateringene. Slutt å klag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...