Gå til innhold

enda flere high res cs:s screenshots


Anbefalte innlegg

bedre grafikk er jo ingen ulempe, folk har maskiner som klarer et slikt spill i dag.

konstant 100 fps er ikke en magisk grense som avgjør om det er noe vits i å game for alle spill, men det er det sikkert en haug av cs-fanatikere som har fått for seg. Tror mange folk her bare hater forandringer. La oss holde på det gamle, utslitte cs til evig tid liksom, bleh...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

utifra bildene er jeg ikke imponert.. Men er ganske sikker på at det blir noe annet å spille det.. Grafikken er ikke så veldig viktig så lenge det har den samme gløden som counter strike har... Det er jo hele grunnen til at cs lever og har levd så lenge.. Grafikk betyr ingenting.. Så jeg håper bare det samme gameplayet og gnisten er i det nye cs oxo...

Lenke til kommentar
Mye bra innlegg og folk som har peiling på dette forumet (mye mer enn meg), men også så mange som bare sier ting uten noe grunnlag.

 

Hvordan kan du si at du kan se at cs:s blir mindre responsivt enn cs 1.6 og så sammenligne det med BF:V?

 

BF har jo en nettkode tilpasset 32-128 spillere, cs er jo beregnet for ca. 16. De har jo uttalt seg om at de har forbedret den gamle nettkoden. Og Tror nok de fleste maskiner skal klare å kjøre HL2 bra, vi har jo sett doom3 og det går jo nesten flytende på lave innstillinger med 2-3 år gammel hardware.

 

Og hvordan ødelegger de et spill med å gi de som vil ha det en versjon med bedre grafikk, spill cs 1.6 da.

jeg snakker ikke om netkode eller noe slikt. jeg snakker om ren ytelse...

 

CS/HL har utrolig mye mer "crisp" kontroller enn f.ek.s Battlefield Vietnam....dette har lite med linja å gjør, og mer med det faktum at PC'en min sliter mer med å drive BFV enn CS 1.6...(noe jeg også sa i posten min... sheesh)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Sitter her på jobb og har ikke noe bedre å gjøre enn å bekymre meg for kontrollene i neste CS versjon så, here goes:

 

Hva er det egentlig som gjør CS så spesiellt kontroll messig? For jeg er helt enig, jeg har enda ikke funnet et spill med samme, eh, feeling som CS, alt er så direkte og kontant. Man "kjenner" omtrent når man setter den fine headshoten på non-og-50 meter med desert eagle... har spillt mange andre fps, også en del modder som etterligner CS men ingenting har gitt samme følelsen. Bare lurer på hvorfor CS er så bra akkurat på det punktet...

 

Gleder meg en del til CS:S må jeg si, om det beholder feelingen og introduserer den nye fysikken fra HL2 så burde det jo bli helt knall! At det skulle lagge noe mer eller mindre på nett ser jeg ingen grunn til, det er jo stort sett samme informasjons mengden som skal frem og tilbake, og om de har (som det var skrevet her tidligere) forbedret nettkoden er det jo stor sjanse for at det til og med lagger mindre enn cs 1.6, og det er det jo ingen grunn til å klage over :) Heller færre fps og mindre lagg en 100fps og dårlig nettkode...

Lenke til kommentar
Regner egentlig med at spillet vil komme ut i betaer som det originale CS. Så det tar vel et halvt år til et år før buggsa er borte

halvt år? De fikser fremdeles bugs på CS og det kom ut da jeg var 14 år.

Nå tenker jeg på de værste buggsa da! :p

 

 

 

Uansett er det bra med biler man kan gjemme seg bak, tenk. Du kommer med en granat i hånda. Og du ser en fyr som gjemmer seg bak en bil, du slenger granaten mot bilen slik at både bilen og han drar den raskeste veien til helvete ;.D

Lenke til kommentar
Synes det begynner å bli en litt negativ stevning her...

Hva er det som er galt med CS:S? De prøver jo bare å få det til å [u]se[/u] bedre ut. De skifter jo ikke så mye på selve gameplayet.
Hadde de skiftet på gamplayet, hadde ingen orka å spille det.

Disse gutta vet hva de gjør, og de er veldig god til det. Vi kan ikke sitte å spille Counter-Strike 1.5/1.6 i all evig het.
Grafikken suger jo. Uansett om grafikken ikke teller, hva gjør det om de lager spillet med god grafikk da?
Det blir jo bare bedre, dette er jo fremtiden...

Dessuten slutter de fleste (eller alle) å spille CS når de blir eldre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...