Gå til innhold

enda flere high res cs:s screenshots


Anbefalte innlegg

^Th0mas^, at du ikke ser noen forskjell er vel fordi de bildene ikke akkurat er "high res" :p de er jo grumsete og uklare. Går ut ifra at det er sylskarpe textures og bump mapping m.m på de veggene og husene i cs:s.

 

Men jeg gleder meg mest til physics enginen, er den som er grensesprengende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har ødelagt gode gamle cs :(

Ødelagt hva? CS:Source vil jo ikke ta over for CS 1.6, om det var det du mente. CS:Source vil vel bare være et alternativ for de som ønsker og spille det.

Meg f. eks. :D Skjønner ikk hva folk syter etter. Det er da ingenting eller ingen som ødelegger "gamle" cs :ermm:

Lenke til kommentar

eneste problemet jeg kan se er at det ikke kommer til å være like "raskt" (responsivt) som CS 1.6..

 

Litt av grunnen til at CS er så raskt og intensivt er jo at "alle" har hardware som er 5 ganger bedre en specs til å kjøre CS i disse dager... man får lissom denne raske, skarpe følelsen...(f.eks. BFV har ikke denne.. pga det er ett nyere spill og krever mer .)

Lenke til kommentar
Det er noen "store" tittler nå i fremtiden. Gleder meg sykt mye til de kommer ut...

 

Kansje litt offtopic, men here goes:

 

1. CS:S :dribble:

2. Half-Life 2

3. Doom III

4. Halo 2

 

Hvordan av disse kommer først ? Halo 2, kommer kansje i år... elns.

ehh. jeg sitter å spiller doom 3 nå :w00t:

Lenke til kommentar

Mye bra innlegg og folk som har peiling på dette forumet (mye mer enn meg), men også så mange som bare sier ting uten noe grunnlag.

 

Hvordan kan du si at du kan se at cs:s blir mindre responsivt enn cs 1.6 og så sammenligne det med BF:V?

 

BF har jo en nettkode tilpasset 32-128 spillere, cs er jo beregnet for ca. 16. De har jo uttalt seg om at de har forbedret den gamle nettkoden. Og Tror nok de fleste maskiner skal klare å kjøre HL2 bra, vi har jo sett doom3 og det går jo nesten flytende på lave innstillinger med 2-3 år gammel hardware.

 

Og hvordan ødelegger de et spill med å gi de som vil ha det en versjon med bedre grafikk, spill cs 1.6 da.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at du kan se at cs:s blir mindre responsivt enn cs 1.6 og så sammenligne det med BF:V?

 

BF har jo en nettkode tilpasset 32-128 spillere, cs er jo beregnet for ca. 16. De har jo uttalt seg om at de har forbedret den gamle nettkoden. Og Tror nok de fleste maskiner skal klare å kjøre HL2 bra, vi har jo sett doom3 og det går jo nesten flytende på lave innstillinger med 2-3 år gammel hardware.

 

Ok, doom 3 går nesten flytende på 2-3 år gammel hardware? Spørs litt hva du regner som "flytende" Og har du prøvd å spille det over nett? Spill som cs og andre "raske" fps'r er MYE mer sensetivt for lag en foreksempel BF, der ting ikke nødvendig hvis går til hel*ete så fort det kommer en lagg.

Tenker da på situasjoner som når du sitter i et fly, du skal bombe en infanterist, men akkuratt når du trykker på attack, lagger linja di! Du bommer, infanteristen overlever og du flyr videre, svinger, bomber og dreper infanteristen, 30 sec etter.

 

I cs er det følgende realiteter.

 

AWP, lang på dust 2 som ct. Terroristen hopper fram du fyrer av et skudd, men linja lagger og du får en ut av kroppen opplevelse (dør) grunnet en t med ak og litt for god aim + at du bommet pga lagg. Du må da vente i 1-3 min før neste snev av action.

 

Det er til å bli sint av. Med den grafikken som hl2 har så er det klart at det kommer til å trekke både mer av grafikkkortet og linja, noe som vil føre til fler situasjoner som ovenfor.

 

Dette pluss at folk enkelt og greit ikke er fornøyd med 40fps kan i værstefall legge hl2 MP dødt, inkludert cs:s.

 

håper de har fått gjort brettene mer realistiske nå.. ikke laget sanne dumme dust baner

 

Blir nok mye det samme som cs1.6

Why change a winning team?

Lenke til kommentar
Bah, altfor mye detaljer.

Enig! Poenget i et spill er ikke grafikken for faen!

Helt enig.

 

ser ut som de som ikke har en uber maskin med et uber skjermkort, blir å slite tungt med fps dropp :hrm:

woot ? Du må ha en ganske ubrukelig pc om du ikke kjører dette spillet flytende, det har jo ikke akkurat noen super grafikk, ser ut som et 2-3 år gammelt spill ( jeg har sett mere enn disse screensa )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...