White Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Noen som har erfaring med dette kabinettet? (støy osv) Trenger et billig kabinett med bra luftgjennomstrøm til maskina mi (se sig.) Endret 7. juli 2004 av White Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 *host* maks 4 linjer i siggen */host* OnTopic: det er jo Chieftec. så de er solide og kraftige.. og støyen er jo definert av hva du putter inni der.. Lenke til kommentar
White Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Skal fikse sig'en Men med støy så mener jeg strømforsyning. Hjelper lite om jeg har aldri så stillegående vifter om strømforsyninga støyer mye. Likte kabinettet pga prisen og mulighetene for luftgjennomstrøm, men kjøper det ikke dersom det støyer. (nå vet jeg ikke hvilken strømforsyning som leveres med dette kabinettet, men jeg vil tro det er en standard 300w fra chieftec?) Endret 7. juli 2004 av White Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) cheiftec PSUene bråker midt på treet. de er verken lydløse eller støyende.. Endret 7. juli 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå