-kga- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Noen ganger når jeg vokner om morran så har jeg liggi så lenge på armen at den har sovna helt. Jeg kan faktisk ikke bevege den, ikke en finger en gang. Sikkelig ubehagelig. Kan også denge løs på den uten å føe no. Følelsene kommer fort til bake da. Er dette skadelig på noen måte, det at armen sovner så hart? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 neppe skadelig nei...... når du ligger på armen stopper du blodtilførselen... der for sovner den... har skjedd mange ganger med meg også,det er ikke farlig (tror jeg ) Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Når det skjer med meg synes jeg at det er utrolig morsomt, men det varer bare et par sekunder. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ja, jeg også finner det hele morsomt.. prøv f.eks å drikke av et glass når den sover! helt ukontrollert! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ja, jeg også finner det hele morsomt.. prøv f.eks å drikke av et glass når den sover! helt ukontrollert! Prøv å nappe litt i lille mann (også kalt "The Stranger") Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Sikkert ikke sunt i lengden, though. Bare se på sykdommen kols (eller hvordan det nå skrives). Huden blir blå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nei, stemmer nok det.. blodomløpet stopper, jo så og si. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 dere har sikkert kjent at man får et slags støt i under armen hvis man slår seg på et visst punkt i albuen, fordi man treffer nerven. En gang klarte jeg å slå nerven i nakken (på kanten av et bord...), og da fikk jeg et slikt "støt" i hele kroppen. Var egentlig litt gøy... (kanskje litt off topic...) Det er utrolig ubehagelig når et av beina sover og man skal reise seg... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg får av og til det som heter "likfing", det betyr at blodsirkulasjonen ikke funker i fingern (gjelder hos meg begge pekefingrer) og fingern blir helt hvit. Skjer ofte når det er kaldt.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Haha.. Prøvde å sitte på begge beina i en halvtime for så å reise meg å løpe. Beina sov jo.. Tryna rett i veggen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Haha, det må jeg prøve en gang.. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg sovna i en lenestol engang med begge beina over armlenet, akkurat ved knærne. Så våkna jeg igjen, og kunne ikke røre en muskel, kjente ikke at føttene var der engang. Så, lur som jeg var, hoppa jeg ned på gulvet. Var som å hoppe rett ut i lufta, gikk så klart GRUNDIG på trynet. Når så sirkulasjonen kom tilbake i leggene var det så vondt at jeg måtte holde meg fast i dørkarmen! Prøver å unngå å sovne med armen under puta, vet jo at man våkner noen timer senere med en dau arm. Problemet med føttene er at man får ingen motstand mot benbrudd siden musklene ikke funker, så du kan lettere brekke beina når du tryner. Det vil selvsagt ikke funka å nappe i løken når armen er sovna, for du kan ikke røre en muskel, og iløpet av tida du bruker på å få den opp, er følelsen i armen kommet tilbake likevel. Endret 7. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 det er jo selvfølgelig farlig i lengden fordi hvis du gjør det lenge(og jeg mener lenge)som enkelte har gjort.hånden kan faktisk ''dø'' og begynne å råtne Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synes i grunn det er litt småvondt å vekke armen/bena til live igjen hvis de sover, jeg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Sovende kropsdeler er kjempegøy, som oftest. En gang jeg tok buss til jobb så satt jeg med beina opp mot sete foran og leste ett eller annet, når jeg skulle gå av bussen sov begge beina, og jeg oldt på å gå på trynet i midtgangen, klarte å stabbe meg til utgangen, og gikk på trynet ut døra istedenfor. Kjempe gøy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 LOL, olsen! Synd jeg ikke så deg Tror jeg hadde dødd av latter. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Haha.. Prøvde å sitte på begge beina i en halvtime for så å reise meg å løpe.Beina sov jo.. Tryna rett i veggen :!: :!: :!: Tøft! Må prøves... hehe :!: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Mavril har vel egentlig beskrevet det tøffeste Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan også denge løs på den uten å føle no.Er dette skadelig på noen måte? er ikke sikkert det er så lurt å denge løs Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tja, ikke brekk den, og ikke skjær over sener eller muskelen, ikke arterien heller så går det vel bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå