??????? Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg har nettopp innstalert en ny HD (maxtor 200GB) jeg finner dne i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. Defor klarer jeg ikke å formatere den å slikt. Noen som vet hva problemet er.. Jumper å sånt står sånn som det skal. Jeg mener å huske at jeg har fikset dette før med en gammel datamaskin da skrev jeg noe i "kjør", men husker ikke hva det var vet noen hva det kan være? Endret 7. juli 2004 av ??????? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du må partisjonere den! Lenke til kommentar
??????? Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 ja men hvordan?? Jeg finner den ikke en gang Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Dersom du har XP, er det noe som heter Diskbehandling under "Min datamaskin - høyereklikk - Behandle*. Der kan du partisjonere den.... Fra windows 98 burde du kjøre Fdisk. Endret 7. juli 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå