Echosiren Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 har et par spørsmål ang. dette 1.noen som har erfaringer med dette kabinettet? 2.hvilke viftestyringer passer til dette kabinettet? 3.er den uttakbare hovedkortrammen omtrent lik den som finnes i de fleste lian li kabinetter? Cooler Master Wave Master black Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 1. Jeg har dette kabinettet. Meget pent med en utrolig finnish, men det blir litt lite hvis du skal ha vannkjøling i det. Men med planlegging så går det bra også. 2. Alle viftestyringene fra Coolermaster passer garantert i alle fall. 3. Det Lian-Li-kabinettet jeg har har ikke uttakbar hovedkortplate, så det kan jeg ikke si sikkert, men kan umulig tro at det er så veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hovedkort skuffen er veldig lik den som er på LianLi kabinetter. Det er et veldig langt kabinett, noe som er veldig praktisk. Også er det en utrolig bra finish på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå