Margarus Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 wee jeg har nå montert min nye sunbeam viftestyring(anbefales) å mine nye UV grill å UV ide kabler men til min største skuffelse så Lyste ikke den nye UV kaoden jeg hadde kjøpt? hvorfor det .. ? inverteren funker me alle andre katoder ? Lenke til kommentar
razer Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kanskje katoden er ødelagt da, om inverteren funker med alle andre katoder. Sjekk om røret inni er helt.. Sinnsyk dårligt emnefelt... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 kan ikke tenke meg noe annet enn at katoden er ødelagt, send den inn så får du sikert en ny! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 send med en mail så får du nok et svar!! (bytt tittel på emnefeltet hvis du vil at denne posten skal eksistere..) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Makan til villfaren tråd! Stenges, ikke minst fordi trådstarter nå bør forstå hva han bør gjøre med sitt defekte(?) UV-lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg