creo- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei Jeg har en gammel pc stående med win98, skal bare brukes til Internett, men foreløpig har jeg bare dialup tilgang. Problemet er at jeg ikke finner driverene til modemkortet, alt fungerte før når det var win95, men fikk virus, så jeg måtte bare formatere og installere win98, så jeg fikk ikke kopiert driverene. hvordan kan jeg finne ut hvilket modem jeg har, det står ikke noe særlig på selve kortet. har heller ikke noe dokumentasjon, manualer, cd'er... er det noen universaldrivere som kan brukes? på forhånd takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Åssen pc er det a? Kunne jo kanskje vurdert WinXP. (Hvis den takler det) WinXP pleier å finne det meste av hardware... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Evt. kjøpe deg et nytt rimelig modemkort om du ikke finner noe info Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Eller last ned AIDA32 ! Da får du all info om hva som står i PC'n din! Lenke til kommentar
moav Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Når du finner ut hva kortet heter kan du sikkert finne drivere her http://www.driverguide.com/ bruker: driver PW: all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå