xico Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg får i løpet av disse dagene adsl fra catch, og lurer litt på hvordan jeg skal sette opp nettverket hjemme. Jeg har også bestilt meg en DI-624+ trådløs router fra d-link, fordi det finnes 3 Bærbare maskiner i hjemmet. Til sammen er det 5maskiner, der 2 stasjonære. Er det andre muligheter enn: Telefonuttak > Modem > Router > Switch > Pc'er . Eller er dette den eneste og beste? Modem og router vil stå sånn ca. midt i huset, og da blir det bra signal for de trådløse maskinene i huset også. Vil dette funke bra? , og vet noen om det er noe vanskelig og sette opp DI-624+? Edit: har switch Endret 7. juli 2004 av xico Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 dette står forklart i en sticky øverst i forumet. Lenke til kommentar
px Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 dette står forklart i en sticky øverst i forumet. Et klassisk tilfelle av RTFM! Alle ignorer jo bare stickys.... Noen burde lage en sticky for spyware og "HJELP IE har blitt hijacket" osv og... Ikke at noen hadde lest den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå