Stig-Arne Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har nettopp fått meg en 6230, siden den har blåtann så vil jeg jo gjerne utnytte dette, med å koble den opp mot pc`en.. Først prøvde jeg PC Suite 5.1, så 5.8, ingen av dem funket. Så leste jeg i en tråd her om at 6.1 og oppover skulle funke.. Lastet det ned, og alt så bra ut. Helt til jeg koblet fra, og skulle koble til igjen.. Uansett hva jeg gjør må jeg restarte maskinen for at det skal funke.. Hva gjør jeg galt? Jeg går på connection manager, velger blåtann, og den finner telefonen. Men når jeg får frem på telefonen om jeg vil koble til, og jeg trykker ja pluss koden, så kommer det frem; koblet til Doffen, som er maskinen... Men programmet henger seg bare.. eller hva enn det gjør.. Så etter en liten stund kommer det frem at telefonen ikke kunne godkjennes eller noe i den dur.. wtf ? hva er galt.. er 100% sikker på koden, da den er genert til 123 Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har akkurat samme problemet med det nå jeg. Noen som vet svaret? Alt har gått på skinner frem til nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 har du aktivert OBEX Filetransfer? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 har fått det til nå Jeg stikker inn i meldinger og kontakter programmet, og velger tilkoblinger på instillinger menyen. Da begynner han å søke etter telefonen og kort tid etter kommer det frem at telefonen har koblet seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå