boss3 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har nå fått meg en 6600 og installert mp3 avspiller program. Går det an å bruke de vanlige hodetelefonene hvis jeg skaffer meg 2,5 til 3,5 mm plugg?? Vil jeg da få lyd i begge ørepluggene, og vil lyden i høytaleren forsvinne når jeg plugger inn ørepluggene??? Takker for svar! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kjøp deg HDD-1 headsettet til Nokia. Koster ca 150,- på nettet. Tror blant annet komplett.no selger det Da får du lyd i begge høretelefonene, men det blir ikke super bra lyd, men det fungerer. Det er mono lyd i begge høreproppene, altså ikke stereo for å si det sånn. Men det funker ok, lyden i høytaleren forsvinner da ja Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 ok... ...men det er ikke mulig og kjøpe en sånn adapter så jeg kan bruke de vanlige hodetelefonene?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jo. Tror Clas Ohlson sleger en slik overgang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Må vel finnes noe sånt noe.. På de gamle mp3-telefonene til Nokia følger det med en sånn dins som gjør at du kan koble til vanelig ørepropper til mobilen.. Veldig greit... Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 har nå kjøpt meg den overgangen fra Clas-Ohlson. Men når jeg kobler den til står det ekstrautstyr støttes ikke Når jeg nå spiller av MP3 filene kommer lyden ut i både høytaleren på mobben og i hodetelefonene. Hva skal jeg gjøre for å fjerne lyden fra høytaleren?? ANYONE!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå