Ripz911 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Hei, alle sammen som leser dette... Jeg har har modda en koffert som jeg skal ha pcen min i. Kofferten fant jeg liggende i en konteiner like ved der jeg bor. Når jeg så den ligge der og slenge fikk jeg en glimrede idé. Hvorfor ikke modde den, og slenge HW'en min inn. Praktisk på lan tenkte jeg. Denne koffert pcen skulle selvfølgelig ikke være velgjort. Kort og brutalt; den skulle være ordentlig fucked, skikkelig dårlig og sist, men ikke minst ghetto! Jeg startet med å skjære til hull til PSU'en, HOVEDKORT og skjermkortet. Så da satt jeg der da, med en samekniv og kofferten. Jeg begynte å skjære til de forskjellige tingene Etter en stund fant jeg ut at jeg trenger vifter for at pcen skal overleve Så det problemet fikset jeg lett med kniven. "Boksen" jeg skulle ha diskene mine i festet jeg med HYSSING! ( hvit tråd ) Så begynte jeg med å slenge in HW'en min. Hovedkortet festet jeg med lange skruer som jeg festet med muttere. Da PSU'en skjermkort osv.osv.osv. var på plass trengte jeg bare en AV/PÅ knapp. Som jeg fant fra et gammelt kabinett (TARGA :O) Jeg hadde skjært ut 3 80x80 vifter for å være helt sikker på at den ikke skulle sprenge Her ser dere et veldig dårlig bilde av hvordan kabinettet ser ut bak. PSU'en er festet med teip/tape Så nå sitter jeg her og skriver denne topicen med mitt kjære ghetto koffert kabinett Endret 7. juli 2004 av Ripz911 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 PSU'en, CHIPsetet og skjermkortet Du mener vel Hovedkort? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 PSU'en, CHIPsetet og skjermkortet Du mener vel Hovedkort? jeg gjør vel det *fikse*fikse* Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Ghetto indeed takker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jøsses. Men tåler den å bli båret rundt omkring da? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg alltid hatt lyst til å lage meg en koffert PC. Får vel komme meg til fretex etterhvert. Edit: Hadde det ikke vært finere å ha viftene ved siden av PSU'en? Det er en dårligere løsning med tanke på luftgjennomstrøming, men hadde ikke det vært finere? Endret 7. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Men tåler den å bli båret rundt omkring da? jada, jeg bruker jo hyssing av ypperste kvalitet og armert teip (faktisk). Har ikke noen problemer med å bære/løfte den rundt omkring. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Hadde det ikke vært finere å ha viftene ved siden av PSU'en? Det er en dårligere løsning med tanke på luftgjennomstrøming, men hadde ikke det vært finere? Om det skal være fint? er du skada?? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 flere bilder på http://www.home.no/ripz911/ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 najs. hadde planer om og gjøre noe lignende en gang. men med en stresskofert. det jeg trenger nå er "bare" vifter, hd, cpu, skjermkortog muligens et lydkort Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hehe... Genialt dårlig, akkurat som du håpet på Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 fUnc ... nam _ johanf Det har jeg å Btw: nais work Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ha vitfegrillene utpå kofferten istedenfor...(min mening) Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ha vitfegrillene utpå kofferten istedenfor...(min mening) Det blir for fint Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hehe.... dette var noe nytt :!: det eneste den manglet nå synes jeg er at boksen er full av klistemerker på utsiden(kanabis-blader og lign.) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hahaha, må prøves! Mange fine idéer her, takketakk! Gi meg gjerne flere ting jeg kan gjøre for å få kofferten min til å se enda mer ghetto ut Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Terninger, langhåra pels og wonderbaum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå