IntelAmdAti Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jess, jeg ser etter hva som helst av filmsnutter av sjøstjernen Pycnopodia Helianthoides aKa Sunflower, gjerne dokumentarer om sjøliv/maritime greier som inneholder filmsnutter av når den jakter, noe den igrunnen alltid gjør. En kamp mellom sjøstjernen og en blekksprut kunne også vært bra. Jeg er ikke interresert i warez, men gjerne navn på dokumentarer med sjøstjernen eller små filmklipp av sjøstjernen noen finner på google. Jeg vil ha dette fordi jeg er syk. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ....Jeg vil ha dette fordi jeg er syk. Du mener vel psyk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Finnes det noen som warez'er filmer av blekkspruter som slåss med sjøstjerner? Ikke værst.. Har hørt det er noen filmer som heter Star Wars, kanskje du kan sjekke de? Endret 9. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Her, kanskje... ghbing: Sunflower er navnet på en sjøstjerne. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 nerdVANNA, Ja, noe sånt. Men der skjedde det ikke så mye da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå