Herr Brun Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Halloen! Jeg skal kjøpe pc snart , og er ganske kresen på lyd. Jeg lurer på hvilken lydbrikke som er integrert på nforce 3 250, evt. hvilken brikke som er på de forskjellige produsentene. Er den bra, og vil jeg merke stor forskjell mellom den og et "skikkelig" lydkort(dvs. pci-kort)? Og hvilket pci-lydkort anbefales, hvis det blir til at jeg må ha det også? Takker for svar. Hilsen Herr Brun Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Standard AC'97 brikke. Det er ikke soundstorm integrert i nforce 3 250 enda. Men Soundstorm 2 er i sikte, så hvem vet... Jeg ville nok skaffet meg et Creative Audigy 1 eller 2 kort for å få litt kvalitet på lyden. Endret 9. juli 2004 av torkelma Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hmmm. Håpet på at det var soundstorm jeg, menmen. Da får man spare litt mere. Har hørt om en del problemer med creatives drivere, er det noen som har erfaringer her? Takk for hjelp Herr Brun Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er mye tull med creative sine drivere, og de er ekstremt trege med driveroppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå